Penalta v nadstavenom čase vzala LFC 2 body v dueli s Brightonom

Liverpool si berie z Brightonu 1 bod. Po bezgólovom prvom polčase skóre otvoril Jota v 60. minúte po peknom priklepnutí Salaha. V 84. minúte mohlo byť 0:2, ale VAR neuznal Manému gól. V nadstavenom čase Brighton vyrovnal z penalty.

Premier League 20/21 (28.11.), The Amex Stadium, Brighton

Brighton & Hove Albion - LIVERPOOL FC 1:1 (0:0)


góly: 92.Gross (11m) - 60.Jota (Salah)
ŽK: 45+. Veltman, 83.White - 93.Alisson
ČK:
rozhodca: Stuart Attwell
TV: Premier Sport (SK/CZ)

zostava BHA

Ryan - White, Dunk, Webster, Veltman, Bissouma, Gross, March, Connolly (63.Lallana) (71.Jahanbakhsh), Welbeck, Maupay (26.Trossard)

lavička: Stelle - Trossard, Lallana, Jahanbakhsh, Alzate, Burn, Molumby

zostava LFC

Alisson - N.Williams (46. J.Henderson), Phillips, Fabinho, Robertson, Milner (74.C.Jones), Wijnaldum, Minamino, Firmino, Jota, Salah (64.Mané)

lavička: Adrián - Mané, J.Henderson, C.Jones, Tsimikas, Origi, R.Williams

I. polčas

Prvý polčas začali hostia aktívne. Hneď v úvode Firmino uvoľnil Jotu a ten hľadal Salaha. Veľmi pekná prihrávka, ale obranca to odkopol na roh.

V 10. minúte mali šancu aj domáci, ale nevyužili ju. V 19. minúte prišla peenalta pre Brighton. Našťastie pre nás Neal Maupay netrafil bránu. V 34. minúte strelil Salah úvodný gól, ale VAR to neuznal pre ofsajd. Do konca polčasu sa dohrávalo a okrem Minaminovej strely, ktorej chýbala razancia, sa nič neudialo. Reds šli do šatne za stavu 0-0.

II. polčas

Druhý polčas mali hostia od rieky Mersey väčšiu prevahu. Spočiatku veľmi neohrozovali domácich, dostali sa len pred ich šestnástku. V 60. minúte Robertson našiel Salaha, ten priťukol Jotovi a Diogo otvoril skóre. Mohol to poistiť Mané, ale VAR opäť zaúradoval. No a to sa ešte VAR vyznamenal tretíkrát, keď v nadstavenom čase Brighton zahrával penaltu. Reds si teda berie z Brightonu bod a pevne verím, že FA opäť potvrdí, akí sú rozhodcovia Premier League nedotknuteľní.

  • Brighton nepremenil penaltu v prvom polčase
  • Keď ju nepremenil v prvom polčase, premenil ju v nadstavenom čase
  • Milner sa zranil
  • VAR neuznal Liverpoolu dva góly, zato odpískal penaltu v nadstavenom čase

Alisson (8) - niet mu čo vyčítať. Mužstvo pordržal, nebudeme mu vyčítať, že nechytil penaltu

N.Williams (6) - po jeho faule prišla penalta, našťastie neyvužitá. Inak je ešte mladý, zbiera skúsenosti. Snažil sa a behal a porobil  niekoľko chýb

Phillips (8) - veľmi dobrý výkon, bol bojovný, hral veľmi dobre

Fabinho (7) - takisto na stopérovi hral dobre. Porobil pár chýb, ale nič strašné

Robertson (8) - opäť vynikajúci, smerom dozadu aj dopredu veľmi dobrá hra. (Tú penaltu snáď ani nemá cenu komentovať)

Milner (7) - univerzálne hral, kde bolo treba. Bol prospešný pre tím, prihrával, zakladal útoky, v druhom polčase na pravej obrane sa mi páčil viac. Škoda toho zranenia, snáď sa dá rýchlo dokopy

Wijnaldum (7) - odohral svoj klasický zápas, dobre kryl loptu, prihrával, bránil

Minamino (6) - po dlhom čase sa nevedel presadiť v zápase. Behal tam a chcel hrať, ale nebolo to úplne jeho

Firmino (7) - celkom dobrá podpora útoku, dokonca aj v obrannej činnosti hral dobre

Jota (8) - strelil skoro víťazný gól nebyť nedotknuteľného článku celého anglického futbalu. Inak veľmi dobrý výkon, hral vynikajúco pre mužstvo

Salah (8) - bojoval smerom dopredu, strelil gól, ktorý VAR neuznal a prihral Jotovi na gól. Tímovo hral dobre

 

Náhradníci: 

Henderson (7) - po dlhšom čase celkom dobrý výkon, snažil sa podporovať hru

Mané (7) - škoda neuznaného gólu, oživil hru

Jones - nehodnotený

Nathaniel Philips

(Nathaniel Phillips: thisisanfield.com)

Program
Tabuľky
Program
Premier League

SO 24.4. NEWCASTLE (D) 13.30
NE 2.5. MAN UTD (V) 17.30
SO 8.5. SOTON (D) 21:15
UT 11.5. WBA (V) 21.00
SO 15.5. BURNLEY (V) 16.00
SO 23.5. CR. PALACE (D) 17.00


streams: livetv, totalsportek

TV: Premier League - Premier Sport CZ/SK; Champions League - Orange Sport 1, 2, 3, 4 (SK), O2 Sport TV (CZ); domáce poháre: Nova Sport (CZ), Sport TV 1, 2 (CZ), Digi Sport (SK/CZ)
Tabuľky
0 0 hlasuj
Article Rating
Prihlásiť sa na odber
Upozorniť na
guest
32 Comments
Najnovšie
Najstaršie S najviac hlasmi
Inline Feedbacks
Zobraz všetky komentáre
kloppinho
kloppinho
30. novembra 2020 4:39

Yogino čo nepozeráš zápasy? Nevidíš to čierne na bielom? Alebo sa tomu rozumieš jak hus do piva. Akože Jurgen je známy menšou rotáciou hráčov, alebo nevyužíva tak striedanie… Ale v tejto dobe sa prekonáva a v pos zápasoch nás prekvapuje aj zostavou. Včera striedal 46.Hendo, 64.Sadio, 74. Curtis. Proti Leicesteru sme nastúpili bez troch world-class hráčov, obranca vvd, záloha Thiago, útok Salah a to ešte chýbal trent, hendo, ox atď. A líšky sme úplne prevalcovali a nejaký amatéri píšu že máme úzky káder. A yogino teraz sa pozri na súpisku náhradníkov a napíš mi koho tam mal postaviť, Clarksona?? Proste… Čítaj viac »

Alex85
Alex85
Odpoveď na  kloppinho
30. novembra 2020 13:23

Neviem, mozno by som nebol taky tvrdy ako Ty 😉 ale myslim si ze Jurgen je typicky „vokalny“ a preto pri kazdej situacii preskumame VAR, pohladame ofsajd, cekneme penaltu… sak aj v sobotu keby Welbeck nezajacal, tak si to mozno nikto nevsimne, mozno ani dalsi hraci BHA. Ale tak dalo sa, kukli VAR, poslali sudcu k televizorceku a magicka formulka: obhaji si ju! A je to… vsetko „v ramci pravidiel“. Mrdky kopali penclu v brajtne zo satne a nam ju kopal zase brajton do satne….
Skratka pri LFC tie pravidla budeme interpretovat ale ze totalne „presne“ 🙁

kloppinho
kloppinho
Odpoveď na  Alex85
30. novembra 2020 21:26

Alex mrdky ani nespomínam, cca každý druhý zápas kopu penaltu, niektoré sú vtipné, minulú sezónu vytvorili rekord 14 penált. Na salaha boli dve čisté penalty a nič var zaspal, ako pri faule na vvd. A keď je treba var vymyslí ofsajd, ako proti evertonu.

robroy
robroy
29. novembra 2020 0:02

Tak ako ?? Spokojní so stratou ? Aké vysvetlenie núkate ??

keeno
keeno
Odpoveď na  robroy
29. novembra 2020 22:16

nájdi si vysvetlenie sám, mýliš sa takmer vo všetkom, ja som rád, že sa deje, čo sa deje, a vôbec nie je pravda , čo tvrdíš, že máme úzky káder, konešne hrajú hráči, ktorí nemajú šancu hrať, a klopp volá po piatich striedaniach, serie do vlastných úst, veď nikdy nestrieda, aj keď môže

kloppinho
kloppinho
Odpoveď na  keeno
30. novembra 2020 4:45

Keeno niekedy tu píšeš rozumne.. rozobereš herné situácie, alebo vysvetluješ vysoký pressing a potom sa necháš zmiasť a nasereš si do rúk a utreš do klávesnice

kwop
Admin
Odpoveď na  kloppinho
30. novembra 2020 8:14

stava sa 😉 ocividne zahmlena optika …

Alex85
Alex85
Odpoveď na  keeno
30. novembra 2020 13:16

Nechce sa mi pri tom sediet, ale mozno si tu namahu dam, zapas od zapasu kedy striedal a ako. Suhlasim s tym, ze v minulych sezonach sa mi zdalo, ze sa dalo striedat viac resp. skor. Ale podla mna porovnanie (zatial teda pocitove u mna) prave PL a ChL ukazuje ze mat 5 potencialnych striedani umoznuje 4-5 zmien, ale v lige do tej 70-75 je viac ako jedno striedanie riziko, ze budes dohravat z 10mi ci horsie… Nehovoriac o tom ze obranca moze kedykolvek fasnut redku a preto musis drzat jedno striedanie aj kvoli takej situacii. Zhrnute: vacsie riziko zraneni… Čítaj viac »

sugar
sugar
28. novembra 2020 18:48

Človek sa po tom pokazenom zapase s Atalantou teší na ligu a tentoraz nam to pokazia rozhodcovia a VAR uz niekoľkýkrát v tejto sezóne. Aj keď náš výkon bol oproti zápasu s Leicestrom polovičný. Ale v takomto zapase ako dnes sa hrá na body a my sme ich už mali vo vrecku.
Vyzerá to že táto sezóna nám prinesie ešte veľa útrap.
Páči sa mi, že Klopp tlačí na televízne spoločnosti a FA aj keď z toho nič nebude ale aspoň niekto kto sa ozve.

Yogino
Yogino
Odpoveď na  sugar
29. novembra 2020 7:11

Mne sa práveže toto na Kloppovi nepáči. Načo to rieši? Top kluby mali vždy takto nabitý program. A práve preto boli top, lebo to zvládli. Program nie je problém, ten je roky v anglickej lige rovnaký, problém je ten, že Kloppo rad pracuje s úzkou skupinou hráčov. Bojuje za 5 striedaní, no sotva pravidelne využije tri a keď strieda, tak je 85 minúta. Ako sa hovorí, po vojne je každý generál, no to, že sme pustili Lovrena a ostali sme len z tromi stopérmi a to všetci vieme, že Joel sa zraní každú sezónu 2-3 krát, nie je chyba FA… Čítaj viac »

sugar
sugar
Odpoveď na  Yogino
29. novembra 2020 9:54

Čo sa týka náhrady za Lovrena súhlasim. Mali sme niekoho priviesť. Aj keď kto by čakal, že sa nám zrania na tak dlhu dobu Virgil a Gomez. Túto sezónu by podľa mňa Klopp tých 5 striedani využíval a viac by rotoval zostavu keby sme nemali toľko zranených. Pred sezónou sme aj rozšírili káder o Thiaga a Jotu, podľa mňa sa počítalo s tým, že kvôli covidu bude táto sezóna náročnejšia. Takto nabitý program bez letnej prípravy, bez dovoleniek neviem či sme niekedy mali. Ešte repre zrazy s 3 zápasmi. LM kazdy tyzden. Je toho dosť. A je správne ze Klopp… Čítaj viac »

Yogino
Yogino
Odpoveď na  sugar
29. novembra 2020 10:29

Prejdi si spätne naše zápasy, koľko krat Klopp nestriedal 3x

Proti Leicester sme dlho viedli 2:0 a nestriedal, 2 a 3 striedanie spravil až v 89 minúte? Prečo?

Predtým na city, len dve striedania.
Westham 3 striedanie v 90’
Sh. United 2 striedania, oba v 83’

A tak by som mohol pokračovať ďalej. A to nie len tuto sezónu.

sugar
sugar
Odpoveď na  Yogino
29. novembra 2020 13:30

Pozri si naše zápasy v LM zatiaľ v každom využil klopp všetkých 5 striedani.
Striedania musíš brať aj z hľadiska vývoja zápasu a možnosti, ktoré na lavičke máme.

Yogino
Yogino
Odpoveď na  sugar
29. novembra 2020 18:08

Áno strieda, ja som to ale pisal v kontexte, že nabáda FA na 5 striedaní a pritom v tej súťaži pravidelne nevyužije ani 3.

kwop
kwop
Odpoveď na  Yogino
29. novembra 2020 18:28

Vidím to inak.. ide mu o možnosť striedať 5x, nie o to, koľko reálne využíva striedaní – to rozhodnutie je iba na ňom, naopak, striedať viac ako 3x už nie..

lebo narába s tým, ze je reálne možné, ze príde zápas, kedy by rád vystriedal viac ako 2 alebo 3x a nebude môcť.. ostatne, teraz po Brightone povedal, ze by rád v priebehu zápasu nahradil Robba Tsimikasom, aby si Škót trochu vyfukol, ale uz nemohol..

Alex85
Alex85
Odpoveď na  kwop
30. novembra 2020 13:11

Ja by som pridal este jeden aspekt… to nie je uplne presne vyjadrenie ze strieda malo. Problem pri 3och striedaniach je ten ze ked vystrieda 3x v 60tej minute, tak bude 30 minut trpnut, ci sa niekto nezrani. A o tom to je. Ak ich mam 5 tak mozem zacat so streidaniami aj cez polcas a 1 si mozem nechat az do 90tej minuty pre pripad, ale ked mam iba 3 tak mozem iba reagovat (vyvoj zapasu-taktika prip. zranenia) ale nemozem striedat pre setrenie hracov. Presne ako teraz povedal Robo->Tsimikas. Take striedanie nemeni absolutne nic. Ale umozni posetrit hraca.

Trapy
Trapy
Odpoveď na  sugar
29. novembra 2020 20:44

Vyrovnana je preto,aj ked nas vzdy ojebavali rozhodcovia,lebo sme lfc,
tuto sezonu je to nieco neuveritelne,osobne by som na totalku bojkotoval celu PL,FA,robil zle ,nezmysly a znevazoval celu sutaz,ako sa da. To totiz nie je sutaz,ale skurveny skorumpovany cirkus.
Sustredil by som sa len na LM. Rozhodcovia PL patria do vazenia,s trestami ,ako za mimoriadneho stavu,10-20 rokov.

kwop
kwop
Odpoveď na  Yogino
29. novembra 2020 17:49

Yogino, mýliš sa.. kvôli posunutiu štartu sezóny lebo korona, uz nie je nabitý len december, ale bol aj november a rovnako tak október…

Yogino
Yogino
Odpoveď na  kwop
29. novembra 2020 18:07

Áno je, preto nechápem, že nestrieda častejšie. A to nepíšem len o tejto sezóne.

keeno
keeno
28. novembra 2020 18:25

Vynikajúci zápas, Liverpool FC túto sezónu bude o obhájenie titulu bojovať , až do posledného zápasu

Kalakutas
Kalakutas
28. novembra 2020 17:09

Dalsia vec, krasne sa ukazuje, ake dolezite je mat hraca, ktoremu sluzi zdravie. Myslim, ze Keita aj Matip by mali byt nahradeni inymi hracmi.

Kalakutas
Kalakutas
28. novembra 2020 17:06

Kazde tri body su pre nas velkou vecou v momentalnej situacii, o to frustrujucejsie to je.

Craby
Craby
28. novembra 2020 16:59

Toto nie je penalta. Keby takuto penaltu idpiska pre nas, tak by som s tym nebol vobec spokojny. Mna skor zaraza nas lazaret v strede zalohy – hlavne Thiago. Uz ked prichadzal tak sme vedeli o jeho sklennom zdravi a po zapase s Everton mal mat iba “slighty knock” – nenapada ma teraz slovensky vyraz tak preto v originali. A teraz to je uz 1,5 mesiaca… Pri hracoch ako Thiago, Matip, Keita, Sturridge a dalsi si niekedy myslim ze nevedia ist cez urcity prah bolesti. Maju svoju komfortnu zonu a ani o milimeter dalej. Mozno som to trochu prehnal, ale… Čítaj viac »

Alex85
Alex85
Odpoveď na  Craby
30. novembra 2020 14:12

Co sa tyka Thiaga, teraz o tom hovoril Jurgen. Zial dobra sprava bola, ze nema nic zlomene. Neskorsie skeny ale ukazali, ze ma zasiahnute koleno. Od toho zakroku sa mysli. Takze absolutne netusia dokedy, ale urcite este bude chybat tyzdne. Takze toto nie je injury prone, ale debil od karameliek 🙁

kiralok
kiralok
28. novembra 2020 16:06

A keby sme teda skusili komentovat tu penaltu? Podla vas sa nemala piskat?

kiralok
kiralok
Odpoveď na  kiralok
28. novembra 2020 16:18

Ako je to frustrujuce ze VAR 3x rozhodol proti nam, ale bohuzial z mojho pohladu obhajitelne rozhodnutia. Prvy offside sice milimetrovy ale tak sa to ukazalo. Ak chceme aby sa pouzivala technologia vo futbale tak budu vznikat aj taketo milimetrovky. Druhy offside bol predsa jasny, ci? A penalta, no proste ho kopol do nohy. To ze nechcel, pripadne ze by tu loptu aj tak nemal sa nikto nepyta rovnako ako ked je ruka tak nikto neriesi ci isla lopta do nejakej nebezpecnej situacie …

Saty7
Saty7
Odpoveď na  kiralok
28. novembra 2020 16:33

offsajd ok ak to posudzuju pre vsetkych rovnako, o com ale mam pochybnost kedze je to stale viac menej na subjektivite toho kto si tam tie ciary kresli… ale budiz…. nesuhlasim ze toto je penalta… taktiez nesuhlasim s tym co pises ze pri ruke sa tiez neposudzuje nic ine len ci to bola ruka … boli zapasy kde hracovi tu ruku nakopli a penalta sa nepisakala … opat je to len na subjektivite rozhodcov …. to podla mna je najvacsi problem ze ten meter nie je nastaveny rovnako pre vsetkych a je to proste o subjektivnom rozhodnuti arbitra… a potom… Čítaj viac »

kiralok
kiralok
Odpoveď na  Saty7
28. novembra 2020 16:51

Ja v podstate s tebou suhlasim, ze by nemal byt priestor na subjektivitu. Ja mam dlhodobo nazor, ze nech sa ruky proste piskaju vzdy lebo ked sa posudzuje ci isla od tela resp. Ci zvacsila objem hraca tak je to vzdy subjektivne a kazdy to piska inak. Nie som rozhodca takze to urcite nepoznam presne ale ked ho proste kopol do nohy tak bohuzial. Ten priklad s rukou bol mysleny tak, ze dajme tomu priklad ze je jasne ze to je ruka lebo ju mal totalne od tela. Nikto uz neriesi ci ta lopta ktora sa dotkla ruky smerovala na… Čítaj viac »

Stanislav
Stanislav
Odpoveď na  kiralok
28. novembra 2020 19:06

Nesuhlasim s tym prvym obsajdom. Pozeral som to asi 10x a ja ho proste nevidim a to sa na to pozeral aj kamarad ktory fandi chelsea, ktory napriklad tvrdil ze zakrok Pickforda na Virgila bol v pohode a nebolo to ani na zltu. Mne pride ze tie ciary sa prekryvaju a tym padom to nema byt ofside. Dalsi problem ktory tam vidim a to teraz myslim obecne, ze tie zabery, kde skumaju offside a kreslia ciary su v strane nizkom rozliseni. Ta ciara je strasne rozmana a navyse na tom zebere vobec nie je vidiet kedy presne doslo k prihravke,… Čítaj viac »

kwop
kwop
Odpoveď na  Stanislav
29. novembra 2020 17:56

Ty vole, a kamarát je nevidiaci? Alebo ma niečo s hlavou? 😉 Lebo v opačnom pripade musí každý vidieť a posúdiť, ze Pickford van Dijka jednoznačne fauloval…

Alex85
Alex85
Odpoveď na  Stanislav
30. novembra 2020 13:06

To co pises o zabere je klucove. Stale su vsetci posadnuti kreslenim tych ciar, ale MOMENT kedy ich kresli sa vobec neriesi. Ak hraci bezia takmer proti sebe, tak 100ny sekund robia rozdiel v centimetroch a tie offfsajdy su 2-3-4 centimetrove. Takze staci o snimku alebo dve inak tu situaciu zastavit a nakreslim tam ofsajd jak omega! Sak kolko bol teraz salah v offsajde, 2 centimetre, 3? A samotna ciara robi kolko rozdielu 1,2,3cm? Ta technologia ma skratka limity z definicie a pouziva sa uplne slepo…

kloppinho
kloppinho
Odpoveď na  Alex85
30. novembra 2020 21:50

Presne tak..MOMENT kedy ich kresli sa vobec neriesi.. takto nás ojebali v derby.

32
0
Podeľ sa v diskusii o názor. Zaujíma nás ;)x
()
x