Irónia ako nástroj, irónia ako výrazový prostriedok. A irónia, ako niečo, za čo si kopec ľudí povie, že čo za k°°°°a ten egocentricý pako s tou čudno-trápnou prezývkou je. Lenže sem tam sa pozastavím a sám pre seba si poviem, že už toho tiež mám naozaj dosť. Teraz mám na mysli tú najprirodzenejšiu vlastnosť liverpoolskeho fanúšika – skorú stratu pamäte.
Začiatok roka 2017 by sme my liverpoolski fanúšikovia (a dovolím si tvrdiť, že všetci do jedného), najradšej vymazali. Jediná výhra prišla so štvrtoligistom, prepad v Premier League z pozície ašpiranta na titul až do reality, kde sa aj Liga majstrov zdá byť utópiou, aktuálne veľmi nasiera. Čo veľmi, úplne najviac.
A práve pri spojení „zdá sa“ (ekvivalent ‘“mám pocit“) urobím cielenú zastávku. Je totiž veľmi podstatné. Akokoľvek neodkrvený mozog množstva fans hovorí niečo iné.
Zdá sa (mám pocit), že FSG dali Kloppovi prachy, ale ten je taký tupý, ješitný, arogantný mormon, že nikoho nekúpil.
Zdá sa mi (mám pocit), že Liverpool nemal vyhliadnutých žiadnych hráčov. Inak by k tomu niečo aj do médií povedal.
Zdá sa mi (mám pocit), že Klopp je presne taký ako Rodgers. Presne v tom najnegatívnejšom zmysle slova.
Zdá sa mi (mám pocit), že nás každý súper prečítal. A Klopp to nevidí, nechce zmeniť systém. Apropos, keby sme premenili pri týchto výkonoch tých pár dobrých šancí, čo v ostatných 10 zápasoch bolo, asi by sa mi zdalo, že sme v boji o titul.
Áno, toto všetko sa mi zdá… Alebo viete čo? Jedna vec sa mi určite nezdá – každý, kto sa na vec pozerá výlučne cez emócie, by sa aspoň na okamih mohol zastaviť, napočítať do desať a potom pouvažovať. Fakt. Na chvíľku treba zhlboka dýchať.
Nemám rád politizovanie, ani tie sračkárske reči okolo, ale toto, čo sa dnes deje má v SVK pomeroch analógiu s tým, ako sa Kotlebabovci dostali do parlamentu. Vysvetlenie pre českých kamarátov – sú to fašouni, vypatlané hlavohrude, ktorých prvpoplánová propaganda v naviazanosti na sociálno-politickú situáciu v krajine zafungovala až tak, že im svoj hlas dalo aj kopec normálnych inteligentných ľudí. Lenže ono, tá inteligencia je potom vo finále strašne devalvovaná tou emóciou, na základe ktorej sa človek rozhodol.
Toto všetko potom súvisí s dvomi vecami. Prvá – The Reds v prvej polovici sezóny (až na pár strát) nás dokonale nabudili k tomu, aby sme začali v čo najväčšom rozmere veriť v tú našu zakliatu mantru – zisk ligového titulu. Asi nebolo veľa tých, ktorí predpokladali takýto vstup do nového kalendárneho roka. Ani tých, ktorí avizovali, že v tomto tempe, pri takejto šírke kádra, proste hráči fyzicky odídu. V polke sezóny to naserie. Myslím, že to bol jaymz, ktorý vtipne poznamenal, že z Gegenpressing tu aktuálne máme Gegendepressing.
Ako pred časom správne poznamenal Trapy, my, čo fandíme LFC roky (a fakt, že veľa rokov) sme proste zavše zacyklení v nejakej schíze, kde je náročné čakať. Však sme sa už na toho Godota, ktorý nie a nie prísť načakali šialene dlho. Fakt.
A tak máme chvíle, že sa nadchneme pre vec – tou vecou je zisk ligového titulu, lebo, povedzme si, Liverpool za posledné roky hral reálne o zisk majstrovskému primátu nanajvýš 2x – v 2008/09 a 2013/14. A polku sezóny aj v aktuálnej sezóne. To dodám tak tendenčne na jemné upokojenie vášní.
Druhá vec, dokresľujúca aktuálny emocionálny stav, je tá, že rýchlo zabúdame. Liverpoolski fandovia vo všeobecnosti veľmi rýchlo zabúdajú. Roky ma to fascinuje.
Skutočnosť potom hovorí to že dnes sa kopec supernasratých fanúšikov LFC utieka k absolútnym hodnotiacim súdom. Dovoliť si prirovnať Kloppa k Rodgersovi je tak strašne absurdná vec, že ani neviem, či si mám klepať po čele, alebo skočiť do najbližšieho potoka sa schladiť. Porovnávať Kloppa s Rodgersom, lebo som nasratý a ešte som aj veci povytrhával z kontextu, tak to teda dotyčnému úprimne gratulujem, lebo nominácia na Tupohlava 2017 je razom vo vačku.
Navyše, zviezť sa na pomyselnej vlne frustrácie až do bodu, kedy prichádza konečný a nemenný súd v podobe vyhadzovu Kloppa … ach, až ma pichlo.
Vážení, Rodgers si ani raz počas pôsobenia v LFC nepriznal chybu. Ani jediný raz nepripustil, že by sa mohol mýliť. Však si spomeňme koľkokrát chcel prebudovávať káder, učiť hrať futbalistov futbal. Koľkokrát bol majster sveta, keď sa darilo a naopak, za pomoci kvetnatých fráz hľadal výhovorky, keď tomu bolo naopak. Viem, že toto kopec ľudí nemá rado, ale Rodgersa „urobil“ L. Suárez. A ten na oplátku kúpil Milnera na post stredného záložníka, v librách 20-miliónové (+) čiastky vyhodil za Lallanu, Lovrena, Markovića … viete čo, nechce sa mi to tu vypisovať.
Klopp je rovný chlap. Dokáže zobrať zodpovednosť za výkon, výsledok na seba. Ale zasa, očakávať, že verejne vystúpi proti majiteľom je tak strašne naivné, že by si dotyčný na tom pokojne mohol vystavať diaľnicu. Poriadne dlhú a najlepšie do zabudnutia. A potom. Keby aj verejne povedal, že mu FSG nedala prachy, čo by sa ako zmenilo? Aktuálny hnev priaznivcov Merseysiders by sa sústredil na Amíkov a tí by razom boli najhorší majitelia na svete. Čo by sa ale reálne zmenilo? Kloppov káder je pri oboch scenároch stále strašne úzky, unavený, hra prečítaná.
Na záver len toľko, že nasratý som aj ja. A dosť frustrovaný tiež. Tiež ma nie vždy baví aktualizovať tento web, obzvlášť v momentoch, kedy sú hra a výsledky na jeden veľký … oný. Ale posudzovať Kloppa po ani nie roku a pol vo funkcii, to nebudem. Akokoľvek som mohol byť namotaný na skvelú prvú polovicu sezóny, parádny ofenzívny futbal, vlastnú netrpezlivosť a naivitu. Nerobil som to ani pri Rodgersovi či Benítezovi a rozhodne to nebudem robiť pri najlepšom manažérovi, akého sme tu za posledných 25 rokov mali. Lebo som na na chvíľu zastavil, porozmýšľal a nepovytrhával v nasratosti veci z kontextu.
PS: pokojne mi za tento text nadávajte, pokojne tí, ktorí už len podľa titulku usúdia, že musím byť absolútne arogantný idiot mysliaci, že jediný má pravdu. Lenže viete čo? V tomto sa teda vôbec nemýlim. Navyše nepopieram, že LFC hrá na hovno, nemá výsledky, hráči nevládzu, sú psychicky dole, chce to širší kvalitnejší káder, ale som si úplne (a fakt, že úplne) istý, že ak teraz príde šnúra, čojaviem, 7-8 výhier v rade, tak reči o tom, aký je Klopp Rodgers upadnú zasa raz do zabudnutia.
emil
5. februára 2017 at 12:27
Suhlasim s tym ako si to popisal ale zaroven si myslim ze klopp musi urobit nejake zmeny a s tym asi suhlasis aj ty. Navyse je to jeho prva cela sezona takze ak skoncime v top4 tak sa tesim na sezonu dalsiu lebo z tohto sa proste poucit musi. Ja verim stale aj ked je to stale tazsie a tazsie
Trapy
5. februára 2017 at 13:09
No,velmi obsiahly clanok,pokusim sa nan reagovat,nie je to lahke,lebo zdielas nazory nasratych a na druhej tvrdohlavo hailujes Kloppa.
Patri Ti moj obdiv,ze po takychto zapasoch dokazes napisat review,aj ked hodnotenie si domrvil,ziaden hrac nemal mat viac,ako 5, Couts nie viac,ako 3 a Hendova 8 z takehoto zapasu vyzera ako vysmech vsetkym,co ten zapas videli.
Porovnavanie. Mne to pripada,ako by si niekedy aj Ty nechcel chapat,ze fans porovnavaju vysledky,sposob hry,(ne)taktiku,neschopnost vcas striedat,zlu zakladnu zostavu( Can) i napriek uzkemu kadru,neschonost zmenit system,totalnu impotentnost v TW,neschopnost doplnit v zime kader aspon o jedneho,dvoch hracov na najnutnejsich dierach,zastieranim,ze hrat za lfc je zivotny sen futbalistu a hrat za lfc je zasluha a nie „posrate“ peniaze:-))).
Porovnavat charakter Kloppa(zobral na seba vysledky,aj teraz vyhlasil,ze hraci musia prijat kritiku a vykon je neakceptovatelny) a Rodgersa,Hodgsona je naozaj scestne.Ale s kym maju fans porovnat,ked nie s jeho predchodcami? S Ancelottim,Pocettinom,Mancinim,Guardiolom,Contem,ci Mourinhom? Takze tu u Teba,ako vecnemu bojovnikovi proti zovseobecnovaniu( s cim plne suhlasim), nevkladaj do ust fans,ze tvrdia,ze Klopp je to iste,ako Rodgers.Menoval som vyssie uvedene dovody porovnavania.A tiez je na case odklopit klopp klapky a posudzovat Kloppa za to,co robi evidentne uz 5 tyzdnov zle! Klopp sa neda s Rodgersom z hladiska predoslych uspechov,sposobu vedenia kabiny,treningov,entuziazmom,zapalenia pre klub,inteligenciou,vzdelanim,skusenostami, absolutne porovnavat.Mne osobne vsak vyskakuje pred ocami aj posledna sezona v Dortmunde.Bola to nahoda?
Ak si precitas posledne reakcie fans,tak tvrdo otocili na FSG?
Klopp je naozaj rovny chlap.
Ak by bola teraz snura 7-8 zapasov,tak by to bolo naozaj super,a normalny fans si povedia,stalo sa,je to futbal. Cakaju nas vsak do 1.4. zapasy s Tot,Ars,City,Eve,so zachranujucim Leicestrom,neprijemnym Burnley a je je uplne jedno,ci hrame vonku,alebo doma,lebo pevnost Anfield sa zrutial,ako domcek z karat a prevahu maju hostujuci fans.
Co je najlepsi manager za poslednych 5 rokov? No predsa ten,co nas posunie na konci sezony vysledkovo,ziskanim nejakej trofeje,vytvorenim originalneho sposobu hry,flexibilitou,kvalitou kadra,ucastou v LM,resp.ziskanim titulu.
Hypoteticky,osobne sa nerad zaoberam fikciami,co ak ziskame do 1.4.cca 3-4 body? Obavam sa,ze tento rastuci vonkajsi tlak,Klopp,prave preto,ze je rovny chlap,nemusi ustat.Kto ho vsak bez problemov ustoji je vyskerene FSG.
Tvrda kritika Kloppa je absolutne opravnena a netreba si ju zamienat s vyhadzovanim.Ostava len verit,ze uz od dnes sa v Melwoode zacnu diat prevratne veci,na to si predsa Jurgen vybudoval 10 clenny stuff,dokonca aj s nutrio manazerkou:-))
Neda mne osobne nepomysli
Trapy
5. februára 2017 at 13:13
Sorry,spravne-“ co je najlepsi manager za poslednych 25 rokov?“
kwop
5. februára 2017 at 14:29
nevkladam do ust nikomu, ze klopp je to iste ako rodgers, staci si prejst diskusie, co sa teraz vedu a tam to kopec fans opakovane hovori a zaznelo to aj tu na lfcway .. tak som sa ohradil .. poznas ma dobre, vies, ze sa ohradim presne voci takemuto sposobu hodnotenia ..
originalny sposob hry? to ma byt akoze aky? na co vymyslat nieco originalne, ked uz je vymyslenych kopec funkcnych taktik – vsak zalezi na superovi, forme, typologii hracov – a na zaklade toho sa urcuje taktika ..
naj manazer za poslednaych 25 rokov – v ramci mojich kriterii ten, kto spravi z milnera futbalistu, ten, kto sa po prehre nevyhovori na vsetko a vsetkych (benitez, rodgers) a po vyhre sa nevyhlasi za poloboha (rodgers, benitez), ten kto z timu plneho lemplov (migneuer, lallana, lovren, lucas, henderson) spravi tym, kt. dokaze bavit fans … ten, kto nepotrebuje kazde prestup. obdobie prestavovat tim (rodgers, benitez), ten, kto si nemysli, ze destrukcia je tym najcool futbal nastrojom (hodgson) ..
to, ze klopp za necely rok a pol, co je tu, nevyhral ziadnu trofej, je druhorade, ze neda titul aktualne, je druhorade tiez .. je tu vyrazny posun vpred, v rozmyslani, v hernom prejave a teraz nehovorim o poslednom mesiaci .. a to je dolezite …
to, ze klopp je naj manazer, akeho LFC za poslednych 25 rokov od dalglisha mal, je zrejme uz len pri vycte mien, kt. tim viedli, zrejme ..
Trapy
5. februára 2017 at 14:59
Originalny sposob hry :-))). Presne si to rozpisal,kopec funkcnych taktik,typologia s kym,kde a akou zostavou nastupime,atd,atd…
Ale toto sa absolutne nedeje! Hrame s tou istou zostavou,( pardon,teraz vymenil s Chelsea vyborneho Wijnalduna za neschopneho Cana),poslednych 5 tyzdnov navyse nefunkcny bulshit,nie ze sme precitany,ale uz staci na pol strany napisat strucny manual na lfc,ako ziskat 3 body.
Ja som vsak len chcel napisat na zaver,ze nic si nezelam,len to nech Klopp preukaze,ze je hodny svojho mena a ze je skutocne world class.Nic viac.
kwop
5. februára 2017 at 15:10
som na milion perent presvedceny, ze keby sme z poslednych 10 zapaov vyhrali, cojaviem 7 a pritom by hra bola tak nahovno, ako je teraz, tak 99% z nas drzi hubu ..
Trapy
5. februára 2017 at 15:36
Jasneze,ved sa hra o body a nie o posrate statistiky.Zlu hru by som povazoval za krizu a who cares.Ale toto su rekordne prepadaky v historiii klubu a nikto nevie,kedy skonci lamanie rekordov.
kwop
5. februára 2017 at 16:33
ale tak, ako sme mohli mat na konte 7 vyhier a mame 1, tak sme s rovnako zlou hrou mohli byt spokojni aj nie … a ktovie, ci by niekto rozpraval a krize, o tom, ze klopp nema B plan, ze mame uzky kader … v kazdom januarovom aj tomto februarovom zapase sme mali dost sanci na to, aby sme mali na konte viac bodov, resp. postup v poharoch … lenze je to naopak a hovori sa o megakrize … ako vravim, ak vyhrame v dohladnej dobe viac zapasov po sebe, tak tento hate fans cisto zalozeny na frustracii z nenaplnenia vysnivaneho utoku na titul odoznie ako vlanajsi sneh ..
Jamie23
5. februára 2017 at 18:08
Keby keby tak argunentuju male deti… Sam pises, ze Klopp je tu uz jeden a pol sezony a nevyriesil ani jeden post ktory nas trapi… Od odchodu Xabi Alonsa a Mascherana nemame defenzivneho poriadneho beka ! Od odchodu Reinu ani len brankara ktory by nas za stavu 0-0 alebo ked vedieme o gol v kritickych chvilach aspon raz dvakrat podrzal !!! Nemame utocnika co by aspon trochu pripominal tych akymi boli Suarez, Torres alebo Kuyt !!! Hrame zapas pravdy s Chelsea a hrame na rozostavenie 3-7-0… Hanba ked tento klub poctraca a predvadza posledne 3 tyzdne !!! A este vacsia zahada je, ze to Kloppa netrapi a hudie si svoje… Aky hraci k nam pridu zas v lete ked sme prehajdakali obrovsku sancu dokoncit tuto sezonu a zabezpecit dolezitu ucast v LM !!! Ha ? Neviem co bude zbysnych 5 a pol sezon Klopp skusat ked za rok a pol nepriviedol ziadneho rozdieloveho hraca co nam pomoze, ze ked sa inym nedari aspoon raz 5 kol vyhrat zapas !!! Vsak mat o 3 body viac tak sme stale druhy ako na silvestra 2016 !!!
A o respekte ani nepisem tato sucasna nasa zakladna jedenactka znicila to co budovali pred nou desiatky hracov s leverbirdom na drese !!!
kwop
5. februára 2017 at 19:43
ok, tak som ako male decko, lenze intelekt skor pokulhava na tvojej strane
kuyt .. kks to uz len bol utocnik ..
mane, matip su (mozu byt – potencial tam je) rozdielovi hraci .. ty ale hodnotis len podla poslednych 4-5 tyzdnov .. a fakt mi tu este nieco vrav o sile argumentacie ..
takze mat o 3 body viac, tak si spokojny ako mimino, ked dostane najest … great ..
tato sucasna jedenastka znicila vsetko, co budovali hraci v munulosti???????? boze a to som si myslel, ze vsetky hovadiny uz ozdneli … gratulujem, naozaj silny nazor – aj hrncek kavy vypoti lepsi ..
fakt, argumentacky guru – no, len si prave nemyslim, ze povedat co najvacsiu kravinu znamena byt silny v argumentacii .. ale mozem sa mylit ..
Jamie23
6. februára 2017 at 16:45
Asi si nepochopil, ze som pisal o strate respektu! Nepamatam, zeby za Gerrarda a Carraghera nastupilo muzstvo polepene na zapasy doma aj vonku proti slabsim a balo sa co i len vystrelit na branu alebo vojst do sestnacky viacej nez jednym hracom ako to bolo v sobotu !!! Cia je vina, ze mame bez formy niektore kvazihviezdy co za 3 tyzdne zabudli na vsetko pozitivne a plodne to co hrali este na silvestra… A ked tu rozoberame Kloppa sam si prilial olej do ohna a spominas tu v jakych srackach sme boli za Hodgsona a aj za Rodgersa, ze dostal baksis a vykupil zo sotonu najlepsich aspon on myslel ale realita je ze Saints mame problem dat viac nez len gol ! Ale vratim sa ku Kloppovi, ze to chce cas a ma zmluvu este 5 rokov atd… Benitez tu nebol ani rok a vyhral LM a to tu bola polovica hracov co nemali na tie pomery take platove palky ake maju hraci co nam za posledny mesiac „pomohli zbierat az vydrete 2 bodiky“ Pritom Benitez mohol dookola hlasat do medii, ze ma cas a 2 sezony moze LFC nechat plavat na miestach nezarucujich nijake europske pohare… Klopp je dost skuseny trener a o nic mensieho rangu ako Benitez tak na co uz 4 prestupove obdobia vynechava a neposilni posty, ktore su pre nas najviac problemove… Nemusis ma poucovat, ze chytat za slovicka ja dobre viem, ze k nam vlete nepride ziaden novy Suarez ani Gerrard ani nikto podobny ked neukopeme v tejto sezone TOP4 pretoze taky hraci proste k nam neprestupia a zasla slava a historia ich k nam nepritiahne oni chcu hrat vo velklube, ktory ma ambicier zarucujuce hrat v LM pravidelne a nie len obcas… Zober si priklad: Arsenal postavil novy stadion setril ak na platoch svojich najlepsich hracov ale stale bol v TOP4 a v LM !!! Kolkokrat vyechal za poslednych 15 rokov tuto prestiznu a pre bohate kluby klucovu sutaz ha ??? Hej mozno niekedy pisem nasraty z tej biedy co hrame od noveho roku ale netvrd nam, ze Klopp je taky naivny, ze tento uzky kader bez rozdielovych WC a spolovice priemernych futbalistov dokaze konkurovat klubom ako CFC, City, Arsenal, Mancs a Tottenham ktori vyuziju kazdu moznost v kazdom prestupovom TW ked to je potrebne este viac posilnit svoje uz aj nabite kadre oproti nam… Nie proste neverim, ze v tomto klube Klopp sam od seba takto kona… FSG je tu uz kolko 7 rokov ??? Za tu dobu len jeden pohar aj to ligovy ktory nema az taku prestiz ako ine pohare ! Na to, ze slubovali vratit LFC na pozicie stabilne priecky v TOP4 tak to je zalostne malo co sa tyka sportovych ambicii !!! To nehovorim o tom, ze vyhlasuju ze maju peniaze a mozu si kupit hocikoho len nie su ako Disneyland a nebudu preplacat ?! Len si spomenme na A. Teixeiru alebo Konoplyanku a mozno dalsich, ze ich vyjadnavacia pozicia a taktika tychto hracov navysovala na neakceptovatelnu premrstenu cenu… A. Teixeira nestal hned 50 milionov ale ovela menej… A o stadione nebudem radsej pisat ako FSG najprv chcelo a potom postavilo len novu Main Stand tribunu, ktoru prakticky zaplatili nase najlepsie predane hviezdy… Povedzmi je normalne, ze klub v lete neinvestuje do kadra na posily do novej sezony ale spravy zisk predaja Klopovi akoze nepotrebnych hracov ?! Pritom aj naivka vie, ze tato sezonu o TOP4 bude a je nenormalna tlacenica a vsetci nasi rivaly posilnovali osto sest ?! Co museli Kloppovi FSG slubit alebo dat aby trepal take sprostosti ako v uguste alebo v januari o nepotrebnom posilneni kadra ha ??? O tom by si mohol pisat clanky a nie o tom, ze Kloppa budeme teraz dobreze nie glorifikovat… A Co ked statistika raz nevyjde a a odbornici co kecaju do medie, ze mame jar vzdy statisticky lepsiu a TOP 4 na zevraj neujde co ked sa oni mylia a 2 body z 5 ligovych kol bude nasledovat do konca tejto sezony ha ??? Co k ed to bude az 13 alebo 14 miesto ha ? Co potom ha ??? Nebudu Kloppa porovnat s este vacsimi negativami ako Brodieho ?!
Jamie23
6. februára 2017 at 17:03
Oprava: Klopp je taky naivny a veri, ze tento uzky kader bez…
ze v tejto sezone o TOP4 bude a je nenormalna tlacenica a…
ar77
6. februára 2017 at 18:59
Nepamatam, zeby za Gerrarda a Carraghera nastupilo muzstvo polepene na zapasy doma aj vonku proti slabsim a balo sa co i len vystrelit na branu alebo vojst do sestnacky viacej nez jednym hracom ako to bolo v sobotu !!!
Tak si alebo malo pamatas alebo fandis kratko alebo si uz zabudol na tie zbedacene vykony poslednu sezonu po dRafom ci tie po odchode Luisa…
Ja len tolko,plne suhlasim s Kwopom. Nikto z nas netusi,ako presne to v klube funguje.Som si viac ako isty,ze Jurgen vie o futbale asi tak 100x viac,ako my vsetci dokopy.Som si isty,ze aj on vie,ze ten kader potrebuje posilnit,ale bez penazi to je naozaj velmi velmi tazke.
Vsade sa spustila neskutocna hysteria,jasne,je co kritizovat a neni toho malo.Ale,takmer kazdy uz zabudol,aka sme boli este pred par tyzdnami masina,ako sme sa bavili futbalom,ako sme likvidovali superov.
Ja nepopieram,ze sme v tazkej krize,ale ciel bol pred sezonou top4.Stale sme v hre vcelku realne,nemusime cakat kto zakopne ani nic podobne,vsetko mame vo vlastnych rukach..Aj s kadrom,s ktoreho sme viaceri pred sezonou polku vyhadzovali..Kto z Vas sa zamysle,co by dokazali s tymto mancaftom Conte,Guardiola a spol ?
Pani,ked nas z tohoto marazmu nedostane Klopp,treba na Anfielde nasadit krumple,bude asopn nejaky uzitok
Trapy
7. februára 2017 at 0:25
S tymi krumplami to je dobry napad:-). Klopp vcera suverenne vyhlasil,ze problem s peniazmi v zime nebol.Problem bol v tom,ze nenasiel toho spravneho hraca.Co je spravny hrac podla Kloppa? Ten,co pride zadarmo,alebo za 7 mil.,ako Grujic a Kloppko urobi z neho mega hviezdu:-) za pol sezony.Ak by bol problem s peniazme,urcite by to nevyhodil do medii,bol by ticho a nevyhlasoval by,ze problem nie je s prachmi.
Uvidime 1.4. po zapase s Evertonom.Zatial berie chlapsky vsetko na seba,ale
ked to hned v najblizsom zapase nezmeni a “ kriza“ bude pokracovat v dalsich siestich zapasoch( vieme kto nas caka),moze sa stat,ze tento exponencialne rastuci tlak zvonku neustoji.V Dortmunde odstupil sam,bez vonkajsieho tlaku.
Pino
7. februára 2017 at 7:40
Tak trapy uvidime snad sa z toho preberieme, a snad pridu aj vysledky aj ked poniektorym staci ze je rovny chlap, pol sezony nas bavili hraci futbalom (mozno o rok zvladneme cosi viac) a do desiateho miesta by to mali uhrat dufajme (a ved a co tam po vysledkoch a bodoch), ale mozno ze daco na sobotu uz zmeni (myslim ze aspon brankarov:)
inak grujic ten vyzera ze bol idealny chlap a toho Ti nasiel v zime 🙂 ako to vtedy dokazal (sice bude sa tvrdit ze je zraneny, ale aj ked nebol tak bol len na tribune)
Budeme radi ze tu je (inak ja osobne som velmi rad, nieze ma tu kapitan zas ukrizuje 🙂 aj ked zatial to asik najlepsie vystihol didi hamann
P.S.: ospraveldnujem sa za tolko BS 😀
kwop
7. februára 2017 at 12:38
trapy, to je len predpoklad, ze by klopp bol ticho .. realita je skor taka, ze na zaklade poslednych vysledkov do kloppa hustia prave kvoli spackanemu TW tak fans ako aj media, a tak, celkom pochopitelne ticho nie je .. zial (teda vlastne neviem, ci zial), vyjadril sa, ze problem s prachmi nie je/nebol, co ma potom len 2 zavery – bud ide podla politiky FSG, alebo potom je na transfer markete neskutocne slaby, resp. oblbuje lebo kazdy vie, ze na TM nie su len 2 hraci, su ich tam desiatky, kt. by mohli pomoct zdvihnut formu …
keeno
7. februára 2017 at 14:07
v Dortmunde odstupil, ale az v siedmej sezone, este v polovici poslednej sezony, ked sa im dlhodobo nedarilo povedal, ze odide po sezone, ktoru dohra, aj ich nakoniec v druhej polke vytiahol na poharove priecky, lebo citi, ze uz nema hracom, co dat
P.S. hlava mi neberie, nechapem ako mozu byt hraci unaveni, aj ked maju trochu viac nabity termin
Trapy
7. februára 2017 at 16:20
Kwop,hej kludne to moze byt,ako vravis,ale tam zacina pokrivkavat jeho rovnost.Kwop je navyse typicky Nemcur,Ti sa citia over the world,jednoducho Deutschland uber alles,je vzite dlhodobo vo vsetkych generaciach,chcem tym povedat,ze by nenastavoval svoju osobu,charakter a povod nejakym stupidnym klamstvam.Klopp nie je odkazany na Lfc,ma ponuku z Bayernu hned a repre po MS v Rusku.Tam by nemal problem s TW( v repre:-)))
Keeno,nemecki fans su uplne ini,nez anglicki.Nemci su taki „stamgasti“, na Kloppa si zvykli a urobil pre nich historicke veci,2 tituly, 2x Pokal,finale LM,atd.
Dozivotne sa zapisal do dejin BVB zlatymi pismenami,takze logicky ziadny tlak a velkolepa srdecna rozlucka s legendou.Trochu zle som to napisal,chcel som povedat,ze tu je v uplne inej situacii,tu sa nic neodpusta,vies,ako nalozili fans s Matom,ked nastupil po 4 mesiacoch proti Saint’s,a bol koniec.7,5 sezony vyletelo kominom,darmo hrac sezony podla fans,zjebavali ho pod ciernu zem,ako keby odohral za lfc,prave len tu nevydarenu polsezonu. Takze,ak Jurgen od soboty. ne spravi obrat,tak ten tlak bude narastat a narastat strmo exponencialne a on je chorobne zavisly,co je super,od priazne a pospdpory fans.
Jamie23
5. februára 2017 at 16:23
No a co ked je Klopp na tom ako si sal hore v komentari presne tak ako Rodgers, ze z neho zvucneho trenera spravili hraci a ludia co ich Kloppovi do Borussie priviedli… Lebo Zorc je niekto iny ako Ayre a Gordon u nas ! A ked sa trio najlepsich ocitlo mimo tak Borussia isla dole a aj kuzlo Kloppa sa tymto stratilo ?! Cop ked je to tak… Vychadzam zo situacie v ktorej sme sa teraz ocitli… Len mi tu prosim netvrdte, ze je to nejaka deka co n nas dolahla … Lebo deka, je 2-3 zbarane zapasy a nie kazdy zbabrany a zapas co hrame uz druhy mesiac… Lebo aj ten s CFC sme zbabrali sami…
kwop
5. februára 2017 at 16:30
boooze, jamie .. kontext … to fakt chcem tak vela?
zranenia, unava, mane na AFCONe, enormna vytazenost uzkeho kadra, chyba realneho tahuna/tahunov, strata formy, precitany herny system …
takze netusim, ake kuzlo kloppa ide dole – je tu ani nie rok a pol a LFC vacsinu toho casu hral ovela pozeratelnejsi furbal ako celkvoo za rodgersa, beniteza, houlliera i dalglisha .. hodgsona nemusim spominat ..
nieco vyse mesiaca nie su vysledky a hned sa hadze cela praca kloppa a jeho timu niekam do smetiaka, lebo to sme my, netrpezlivi a radi zabudajuci fans LFC …
s tym zorcom ale pokojne mozes mat aspon cast pravdy .. ten chlapik je v tom, co robi vyborny .. teraz ide ayre kade lahsie, tak proste treba, aby henry zavolal zorcovi a zlakal ho do LFC .. alebo potom monchiho ..
Laci
5. februára 2017 at 19:40
Kwop….mojom príspevku som ta nechcel urazit, prave naopak, velmi si cenim co robis pre cesko-slovenskych fanúsikov….len po kazdom prehratom zápase sa vyhovárat na financie, pritom na lavicke mame sikovnych utocnikov ( Otigi, Sturridge…) je touz troska prehnane. Ako ty aj ja obdivujem Kloppa, ale ked dlhodobo robi chyby ( Firminho….) tak ho budem kritizovat. Ale verim tomu, ze muzstvo psychicky ale mentalne da do kopy a konci sezony budeme mat vysnevane LM. YNWA
kwop
5. februára 2017 at 19:51
laci, kde sa po kazdom prehratom zapase vyhovaram na financie? co je toto, preboha, za nezmysel??? … som jeden z mala fandov, kt. nie su zblazneni z tohom ze, cojaviem, mrdky nakupia hracov za 200 m kazde leto … som jeden z mala tych, kt. bytostne neprekaza, ked klopp chce dat za 5 milionoveho hraca 5 milionov a nie 45 …
ak som v poslednej dobe spomenul peniaze, tak len v suvislosti s tym, ze sa niekedy na jesen dostala von info, ze klopp dostane na nakupy 40m (pripominam, ze info z brucha od nejakeho spekulanta) a miliony fans po celom svete prestali narabat s moznostou, ze klopp prachy v zime dostat nemusel …
keby sa takato sialenost, ako je davanie viny manazerovi za minutie 0 libier v zimnom TW 2017 udiala mojmu „oblubenemu“ brodgiemu, rovnako by som sa ho zastal …
tato davova psychoza je fakt sialena vec a roky sa cudujem, ako sa masy ludi nejaku uniest info, kt. si jednak neoveria a jednak sa ani nezamyslaju, ci je pravdiva a ci veci nemozu byt inak ..
kritizovat kloppa za chyby je uplne namieste, uplne chore je ho odvolavat po mesiaci shitnehho futbalu a vysledkov – nic ine nevravim ..
firmino nehra uz 2. mesiac ani prd, zial pre studga a origiho, im klopp neveri ani len z 5% ako bobbymu ..
Laci
5. februára 2017 at 21:47
Popri tychto mizernych vykonov mame stastie ze aj nasi superi stracaju body. Chelsea uz nemyslim ze z ruk pusti titul, o miestenku LM este mame stale sancu, len vyhoda nasich superov je kvalite hracov, v com mi oproti nim zaostavame. Ale ja verim Kloppa a vysledku pridu…..
Pino
5. februára 2017 at 20:29
Trapy plne s tebou suhlasim aj ked podla autora su to viac menej BS-ka 🙂 aspon vcera v mojom podani boli..dalo by sa toho este doplnit mnoho..klopp urcite neni naj manager za 25 rokov..vsak este nic nedosiahol, nevyhral..a podstatne su vysledky..ale kdesi autor raz spomenul ze aj ked skoncime desiaty klopp musi ostat..ono je asi jedno ako hrame..skoncime..podstatne je ze mame rovneho manazera..co tam po vysledkoch
kwop
5. februára 2017 at 20:34
tak uz si zistil, co to BS znamena .. sikovny
Pino
5. februára 2017 at 20:59
Jj tieto sifrovane clanky a nazory podobne nasmu kapitanovi s parlamentu daju cloveku zabrat 🙂
kwop
5. februára 2017 at 21:01
boze, ty si trieda … normalne zabavac
robroy
5. februára 2017 at 14:11
Budem úprimný, dosial ani raz mi nenapadlo(ani teraz v januari), že by som mal mať indície, porovnávať BR s JK..
Uvodom sezony sa JK podaril parádny kúsok, ked svojim „gegenpressingom“ dokonale zaskočil všetkých súperov a valcovali sme rad-radom nádherným behavým futbalom, Bože, aký len bol Svet krásny..
Tvoje pocity, či tušenia Kwopor (písané modrým) stoja a padaju hned na prvom ALFA „podozrení“ a teda, či dostal Klopp nejaké chechtáky k dispozícii, či nie ? A Nemec navyše hrdinsky a dobrovolne zastiera a nastavuje svoj vlastný chrbát svojou vetou: „že nemá najmenši problém s majitelmi“ (???).. Ozaj?
Máš nejaké tajné info, že štedré FSG(ako ho poznáme) tlačilo na Kloppa, aby sa už KONEčNE zbavil toho Brazilčana a Chorváta a Anglána na LB a pod. Že preboha, radi zaplatia za Hectora, v DIjka, a kupia Kanteho z čelzí nech to stojí, čo to stojí ?? Aby Kloppo nebláznil a miňal po vzore Mufanov, chceme naspäť LS7 a ako bonus aj Neymara atd.. Tak to sotva… aj to ťažko..
Vyčíta sa, že ignorujeme januarove TW – Rodgers nekúpil nič v januari 2 X za sebou a Klopp taktiež túto šancu „veľkoryso“ opäť ignoruje …Že by to bola náhodná zhoda, v ješitnej nálade pánov trénerov na vystuženie šancí tímu ?? Neverím. Však im ide o všetko, ostatne BR o tom vie svoje..
Podotknem, že náš JK je jedným z najlepšie zarábajúcich trenerov v PL v sučastnosti..Takže tá prvá „modrá“ otázka, v prípade negatívnej odpovede, maže hned druhú možnosť a teda, ked peniaze nemá, bolo by to Kloppovi avizované pravdepodobne vopred.. Teda posily do tímu ani nehladá..
S tretou indíciou, či Tvojim „tušákom“ vôbec nesuhlasím,. Len skusim porovnať čo dokázali JK vs BR na predchádzajucom pôsobisku.. Akých hráčov si „zohnal“ Klopp a akých Rodgers a je nutné porovnať aj výsledky, ake s tímami aj dosiahli..
Pri štvrtej možnosti je to len konštatovanie skutočnosti, že Klopp už v lete pri nákupoch MUSEL mať „okresané“ možnosti, kupil na čo „vydalo“ a teraz musí s tým zápasiť celú sezonu. Jasné, že nás potom má každý prečítaných, úzky káder pofidérnej kvality nedáva možnosti. Vidíme to na slabej lavičke, že doslova ani nemáme koho striedať.
Navyše mám aj také svoje svojské vysvetlenie..: Lebo nová tribuna, lebo amíci by radi svoje investované, hned späť. A čo ich zisk? Ten je kde ?Chudáci..
kwop
5. februára 2017 at 14:34
to modrym nie su moje tusenia, pocity, nema to s mojim postojom nic spolocne … to modrym, ostatne ako cely text az na ten zaver je ukazovanie, ako vela fans aktualne vnima sucasnu situaciu – to, ze to pisem v prvej osobe je len autorsky styl – dava do popredia istu hyperbolizaciu, je to zamer … navyse nechcem, aby text vyznieval ako to, ze zasa raz mam patent na rozum a na problemy, ako som sa uz tu s takym posudzovanim mojej osoby opakovane za tie roky stretol …
takze, robroy, tie veci nevycitas mne, tie vycitas tym, kt. po par tyzdnoch nezdarov stracaju trpezlivost a pre tych, co zabudli, aky lempli v minulych rokoch LFC viedli ..
robroy
5. februára 2017 at 14:53
V zátvorkách, to: (mám pocit) vyznievalo, akoby si hovoril svoj názor, aspoň ja som sa tým nechal oklamať 😀
takže sry..
Bohužial ja vidím priamu úmeru úspechu klubu v množstve, či výške rozumných investícii.
Nemusí to by však pravidlom, za šefovania Rodgersa to bolo skoro presne naopak..
Jamie23
5. februára 2017 at 19:00
No ale vzdy aspon niektori hraci zabrali v tu spravnu chvilu ale teraz ? Vsak je to akoby nastupili vsetci po prvykrat v zivote a akoby sa aj kopat ucili v zapaee… Je to hanba a urcite si to Rush, Dalglish, McManaman aj S. Gerrard pri pive po tychto mrzackych prehrach opakuju !!! Proste niekde je chyba ak sa hraci nenaladia na zapas s prvym muzstvom a majitelia nemaju ani dovod ho osdobne navstivit ! Som zvedavy dokedy ich budu velebit len aby to nedopadlo ako zo synom byvalych kovbojoch co ho hnali kadelahsie aj s krcmy… ide FSG aj o nieco ine ako za predanych najlepsich hracov navysit kapcitu Anfieldu a vytrieskat z ludi tyzden co tyzden aspon 100 libier bez odozvy, ze to za to stoji ? Lebo tato mizeria nema s tym ze za kvalitu sa plati nic spolocne… A so snahou a oblbovanim ako dnes pisal Matip, ze hraju na doraz a zlôepsuju sa nic spolocne !!! Vysmech do tvare fans myslim tych co chodia na zapasy doma a von od zaciatku roka… Uz ani Klopp sa nezmienuje o supporte na vonkajsich zapasoch lebo sa hanbi za vykony laureatov z novymi zmluvami !!!
kwop
5. februára 2017 at 19:54
vzdy? kks, co mas vypadok pamati, alebo si po nejake nehode, kde ti uplne vypadla???
za brodgieho v 14/15 si kde videl to tvoje VZDY?
za beniteza v prvej ligovej sezone to VZDY bolo kde?
a za beniteza v poslednej sezone .. a co ten hodgsonov polrok? co posledna sezona a pol v podani rodgersa? a houllier?
jamie, ak chces argumentovat, tak si nevymyslaj nezmysly, fakt ti to nijako nepridava …
Trapy
5. februára 2017 at 15:03
Rob,vsetci povazujeme Kloppa za rovneho chlapa.Preto neverim,ze nieco zastiera,resp.nastavuje chrbat.Navyse je to original Nemec a ma kontrakt este na 5,5 roka.Vies si predstavit to mega odstupne,keby ho chceli vyhodit,pre jedneho z najlepsie zarabajucich trenerov?
robroy
5. februára 2017 at 15:33
Suhlasím s tým, ako hore píše kwop, že by bolo naivné si myslieť, že Kloppo verejne vystúpi proti majitelom. Je za to priliš dobre platený a tento status, (o mlčaní) je možno v niektorej kolonke jeho zmluvy… Nemyslitelné, čo by len vetu , či pochybnosť (o peniazoch) vyslovil do éteru..
Henry to má sakra premyslené, pri tomto informačnon vákuu, verejnost nevie, kde leží pravda a nevie komu maslo v skutočnosti tečie poza vysoký golier..Ak by to však bol Klopp, (nosičom masla) tak už by letel do Bostonu na koberček, to Rodgers aj zažil, nie ?
Heh, o čo jednoduchšie to robí Roman ?
kwop
5. februára 2017 at 16:17
neviem, ale zachytili ste niekedy, ze by sa v inych poprednych kluboch treneri vyjadrovali k financiam?
klopp taky bod v zmluve, kt mu vynasa supertucny plat, nie ze mozno ma, on ho tam ma na milion percent …
MartinLFC
5. februára 2017 at 14:43
Môžem len súhlasiť s Trapy. Na druhej strane nikdy v žiadnom príspevku ani v statuse na facebooku som neurážal žiadneho hráča a neodvolával Kloppa. Musíme si však objektívne povedať, že niečo nie je v poriadku.
Nejdem porovnávať Rodgersa a Kloppa. Aj túto sezónu sme začali systémom gegenpressing. Kde sa však vytratil ? Slabšie družstvá nás prečítali a my kombinujeme maximálne po 16tku a bohužiaľ kreativita sa vytratila. Viem, že to má aj objektívne dôvody ( Coutinho bol mesiac zranený a jeho návrat je ťažší ako sme si možno mysleli, Mané bol na APN a vrátiť sa späť nie je tiež ľahké, zranený bol najlepší anglický futbalista roku 2016 Lallana a tak by som mohol pokračovať ) sú tam aj subjektívne dôvody. Zoberme si našu obranu a štandardné situácie. Každý roh resp. priamy kop je pre nás obrovské nebezpečenstvo. V prvej polovici súťaže nám to možno nevadilo, dokázali sme to vynahradiť v útoku. Keď nám však odišiel útoku ( Coutinho po svojom návrate ešte nestrelil gól, Mané zatiaľ takisto – hoci mal málo zápasov, Firmino strelil síce dva góly so Swansea – aj tak sme prehrali 2:3, Origi strieľal góly na konci roku 2016, Sturridge takisto nie je vo forme ). Teraz mi povedz, slabá obrana, impotentný útok, čo to tak môže znamenať ? Len ďalšie prehry. Bol by som rád, keby prišla séria 7 – 8 víťazstiev. Podľa mňa je to však nereálne. Ešte, že ťažíme z toho, že máme 46 bodov a boj o záchranu nám už nehrozí.
V poslednom bode by som sa zmienil o majiteľovi. Je možno pravda, že klub dostal z červených čísiel, ukončila sa rekonštrukcia Anfield ale na druhej strane, kde sú športové úspechy ? Áno, v minulej sezóne sme boli vo finále Európskej ligy, bohužiaľ jeden polčas stačil na to, aby sme prehospodárili dobrú situáciu a skončili sme ako neúspešní finalisti. Takisto v Ligovom pohári. Keď však pozerám zápasy našich konkurentov, vo veľkej väčšine je majiteľ prítomný na zápasoch a kde sú zástupcovia FSG ? Na našich zápasoch sú maximálne naše legendy ( Daglish … ).
Po včerajšej prehre musí prísť zmena ( možno zostava, taktika, rozostavenie ). O tomto by mal rozhodnúť Klopp možno po dohode s vedením. Nám nepomôže, že Klopp po prehratom zápase zoberie vinu na seba. Otázkou je ako to riešiť ? Zatiaľ sa to totiž neriešilo. V zime sme kúpili tak maximálne nový autobus. Kde sú hráči ? Máme úzky káder. Nejdem špekulovať, či Klopp nechcel nakupovať resp. problémom boli financie. Jedna vec je riešiť súčasné problémy a druhá s ňou úzko súvisí. Ak skončíme v tabuľke na 6. – 7. mieste ( čo nám reálne hrozí ), koho získame v lete ? Prvotriedny hráč to zase nebude. Hráč chce chce hrať Ligu majstrov a získavať trofeje. Kvôli nášmu menu, ktoré si v tejto sezóne zase pošramotíme ( chcel by som sa mýliť ), posily nezískame.
Takže z mojej stránky asi toľko. Prečítal som si článok a nedalo mi nereagovať. Kritika, či už hráčov, manažéra alebo vedenia je úplne zaslúžená.
kwop
5. februára 2017 at 15:08
kritika je uplne namieste, vobec to nepopieram, rovnako tak kritika kloppa … ale sialene zovseobecnovacie sudy zalozene na tom, ze sme ako fans zabudli, co boli pred rokom a pol je proste nieco, co nedavam ..
Trapy
5. februára 2017 at 15:14
:-)))Tebe niekto v zivote v Tvojej praci( nie lfcway), nieco zohladnil,co si urobil pred rokom? Ani milimeter.Kazdy sa Ta opyta,co dnes,zajtra,o mesiac,o dva!
kwop
5. februára 2017 at 16:07
trapy, kto lepsie ako ty vie, ze systematicka praca je tym, co stoji za nejakymi vysledkami? kto lepsie ako ty vie, ze byt uspesny, to nejde zo dna na den?
Jamie23
5. februára 2017 at 16:42
Dobre jedn a vec je byt trpzlivy a mat system na obranu ked sa veci skomplikuju ale Klopp ziaden nema stavanie debila Lucasa do zakladu na ukor lepsich hracov a Lallanuna ukor najlepsieho hraca s CFC je co ?! Normalna sabotaz a zbytocna strata bodov… Kurva kde sme boli este na silvestra ha ??? A teraz sme vypadli z TOp4 a o dvas kola budeme aj za karamalkami a Morinhovou bandou !!! Toto Klopp a nasi dementni majitelia s Ameriky chcu ??? Maju pravdu Ti co tvrdia, ze aj v Fenway Parku nejde o svetovu seriu ale o to, zeby bol celicky napraskany za najdrahsie listky v MBL a Red Sox najslabsim klubom uz 3 sezonu potapajuci sa hviezd na samom dne !!!
Cinania by taky upadok aky je LFC teraz je nikdy nedostili a v januari by Kloppa presvedcili o posilneni kadra !!!
saty7
5. februára 2017 at 15:42
haha sorry ale musim sa zasmiat po precitani clanku … navyse plne suhlasim s trapym …. skym ako kloppa mame porovnavat ked nie z jeho predchodcami ? vobec niesom fanusik rodgersa a bol som rad ze sa pratal z LFC … to co ale ja si dokazem pripustit je ze odkoucoval dobru sezonu kde sme boli najblizsie k titulu za x rokov … a ze to bolo len kvoli suarezovi je smiesne … a keby aj dalglish ho mal v tyme isty cas tiez a co sme hrali ? aku sracku ? nakopavane lopty … bol som plne za odchod dalglisha bol som po nezmyselnom predaji suareza a tych nakupoch co sme spravili a strasnom zaciatku sezony za odchod rodgersa … tak isto budem aj za odchod kloppa ak ma nasa hra takto pokracovat do konca sezony .. pretoze mne osobne nestaci utesovat sa tym ze mame najlepsieho manazera za poslednych x rokov {to je ale tiez iba tvoj nazor a ludia mozu mat aj iny aj ked ty si to zjavne nepripustas} ked budeme hrat o stred tabulky ak nie horsie … a neviem co sa cudujes ze sa kritizuje klopp ? vzdy sa kritizuje trener lebo v prvom rade on je zodpovedny za vykony … to ze nemec vezme vinu na seba po zapasoch nam body neprinesie … ak nedostal peniaze nevidim natom nic zle prezentovat to tak ako to teda skutocne bolo … pretoze rodgersa nenavidis zjavne za jeho recicky a zavadzanie fans ako si to x krat nazval … takze si uvedom ze ak nedsotal peniaze robi presne to iste co rodgers klame nas a zavadza … navyse nikoho som nevidel napisat ze klopp ma skoncit okamzite je jasne ze asi malokto ho vyhadzuje hnet ale ak neuhrame top4 a vykony do konca sezony budu take ako teraz preco by mal ostat ?
kwop
5. februára 2017 at 16:10
saty, netrieskaj bullshity – je strasne otravne a hlupe zaroven ma obvinovat z toho, ze nepripustam nazor inych .. tento web tu je XY rokov a odzneli tu opakovane aj ine nazory, ako ten moj (napr. karel tu opakovane mal clanky chvaliace lucasa, objavili sa tu clanky a komentare chvaliace downinga, carraghera, skrtela, lovrena, beniteza, rodgersa, lallanu … je toho milion a pritom moj nazor bol velakrat uplne odlsiny) .. tak si, prosim ta, nechaj taketo srance pre niekoho ineho ..
navyse, zasa spadam do bodu, kedy uplne jednoducho podany nazor vyznieva pre tych, co si clanok bud neprecitali, alebo im proste vybuchol pochop, ako bezrizorne zastavanie sa kloppa …. tak este raz aj pre teba – NA KRITIKE KLOPPA, LFC, FSG NIC ZLE NEVIDIM, JE NAMIESTE !!!!
prudi sa mi ale to, ze sa aktualne hufne vynaraju hlasy podporujuce jeho odvolanie (ked si to nevidel, tak si prejdi co aktualne hlasaju fans thre reds a nie je ich malo) .. a potom to porovnavanie s rodgersom … ako to fakt uz nemame ako fans LFC ani trochu sudnosti? fakt nam niekto vygumoval mozog?
robroy
5. februára 2017 at 16:17
V danom momente som za vyhazov Dalglisha rozhodne nebol, už vtedy v tíme niečo škrípalo a že došlo k nezhodám medzi KK a Henrym, tomu svedčilo to nepodanie rúk po zápase. No nič viac však nevieme, okrem toho, že King hned na to ako trener LFC aj skončil..
Či su trenice aj dnes, to sa už nedozvieme, Klopp je zodpovedný, avšak terén (kde a s čím pracuje) mu do značnej miery určujú, či limitujú majitelia..
haryem
5. februára 2017 at 19:37
Nepochopitelny prodej Allena
Odstaveni Sakha
Důvěra v Lucasa Lejvy, až tento krypl jednou odejde tak se všem uleví
Firmino je moc vytěžovaný
nepochopitelny Milner na levem beku
Zadny nakup v zime ,i hráči to musí citit že jsme potřebovali v zimě někoho koupit nový impulz i proto jdeme do sraček,takový Payet by nás spasil
Stridani prichazi pozde nekdy vubec
nikdo nevi kdo je jednicka v brane
Sturridge nema Kloppovu důveru a nedaří se mu v létě na 90% out
do konce je ještě 14 kol a naši hráči vypadají jak na konci sezony
zadny plan B nemame
YNWA
saty7
5. februára 2017 at 21:11
v podstate niet co dodat jebo chyby si vymenoval dost presne … za chyby sa plati bohuzial pre nas a pre LFC
robbie66fowler
5. februára 2017 at 21:12
K tvojmu príspevku –
Súhlasím s tým, že keď z dvojice Allen, Lucas predáme Allena, to je na nepochopenie. Takisto aj s tým že Firmino už mal dávno oddychovať.
A nesúhlasím s nepochopiteľným Milnerom. Bohužiaľ v tíme nemáme hráča, ktorý dokáže zahrať LB. Moreno je bezmozgovec, mladého talentovaného LB nemáme (treba kúpiť Sessegnona) a tak vlastne na tej pozícii nie je iná možnosť. Možnosťou bola kúpa nového LB ale ktovie ako to je s tými peniazmi.
Takisto prezentuješ názor, ktorý som už čítal od viacerých – Payet by nás spasil. Po prvé – Payet nechcel v žiadnom prípade zostať v Anglicku a chcel prestúpiť iba do Francúzska vraj kvôli rodine. A spôsob akým si vytrucoval prestup, ako nechcel nastúpiť, nechcel trénovať, rozhádal celú kabínu WHU po tom ako ho kladivári odmenili pre nich neslýchaným kontraktom a očakávali na odplatu trocha lojality….
Takého hráča by som do LFC nechcel ani zadarmo, je to obyčajný had!
Ale súhlasím aj s tým že nemáme plán B. Počas zápasu s Hullom, ktorý som mimochodom prvýkrát po rokoch nedopozeral som to vravel. Ja osobne nepochopím prečo po 10 zbabraných zápasoch nastupujeme s presne tou istou formáciou a Firminom. Bobby je skvelý hráč ale možno by mu tá lavička trochu pomohla.
haryem
5. februára 2017 at 21:33
Payeta sem daval jen jako příklad.. prostě někoho do zálohy třeba Perišič ale kdyby se neprodal Allen a neodstavil Sakho tak hrajem o titul
haryem
5. februára 2017 at 21:45
Bobby řídil v opilosti pochybuju že Sakho tím že i když třeba 2x zmeškal čas udělal větší chybu než Bobby samozrejme by sem nechtel aby byl i bobby out ale chtelo by to stejny metr pro vsechny
Trapy
5. februára 2017 at 21:59
Tam toho bolo daleko viac u Sakha,ale predat Allena bola chujovina.Tam evidentne,podobne,ako u Skrtela vidno,ze Klopp si s Allenom absolutne nesadli.Allen mohol hrat,ako maly boh,aj tak ho nepostavil v dalsom zapase.Klopp je aj neuveritelne tvrdohlavy.Niekedy to nie je zle,ak to vedie k dosiahnutiu ciela,ale moze to mat aj opacne efekty.
Teraz som sa prave na Liverpool-kop.com docital u Kanwara,ze Klopp stavia Cana aj napriek zraneniu clenku,vraj hra Emre cez bolest,a to nastupil tento rok v 8 zapasoch.Kanwar to nazval samosabotazou a poriadne Kloppa zotrel.
Ja len dufam,ze podobne ako Allen nebol jeho hrac,nestane sa to s Wijnaldumom,lebo jeho kupu(myslim,ze to bolo 25),povazujem za vydarenu,aj ked mu to nesype,co mu Klopp vycita,ze nechodi viacej do vapna.Ale ten chlapec presuje,utoci,CM-kuje a este aj poctivo sa vracia k braneniu.
robbie66fowler
5. februára 2017 at 22:09
Niekedy mi tá tvrdohlavosť pije krv, viď stavanie Bobbyho a Cana.
Namiesto hráčov z formy by bolo treba skúšať mladých. Ale nie spôsobom FA Cup – vymeniť 11 hráčov a postaviť siedmych mladých s Morenom a Lucasom. To nemá zmysel. Skôr som myslel napríklad od začiatku postaviť Oja na krídlo medzi Á-čkarov. Ak mu to nepôjde, môže ho vystriedať. Alebo Wilson (22 gólov túto sezónu), Woodburn atď. Len im treba dať šancu v Áčku, nie postaviť celú rezervu ako kvázi Áčko
Trapy
5. februára 2017 at 22:40
:-)))jj,ked spominas toho Oja,tiez mi to pripada,ako ze Klopp ma nejake nefutbalove dovody,nedat mu sancu.Toho Wisona by som tiez urcite skusil.Wooburn,neviem,ja 23- ku ani juniorku nepozeram,len co som ho videl v A-cku,dal pekny gol,ale to bolo vsetko.Pripada mi este prilis mlady,vytremovany,hra s prilisnym respektom voci superovi…
kwop
5. februára 2017 at 23:14
woodburn teraz zacal hravat podhrot a dokonca aj osmicku a jeho vyborna technika a zvládanie 1 na 1 hon predurčujú k zaujímavým veciam..Ale musí este zosilnieť..
robbie66fowler
5. februára 2017 at 22:14
It is my responsibility and we have to change immediately.
Som zvedavý ako to myslel JK na tlačovke.
keeno
6. februára 2017 at 2:35
CITUJEM
inteligencia je potom vo finále strašne devalvovaná tou emóciou, na základe ktorej sa človek rozhodol.
PYTAM SA
pozna, kazdy vlastnu hranicu nedelvacie realneho rozmyslania emociami?
v prvom rade nemame v time vitazne tipy, nemame veducu osobnost, nemame brankara, nemame ozajstneho drica na ciernu robotu v strede pola, nemame utocnika zabijaka, nemame ani peniaze na hviezdne platy,
a aj napriek tomu sme furt v kontakte s prvou stvorkou, aj napriek hroznym ubohym poslednym siestim tyzdnom, aj napriek prehre s hullom vidim, ze staci malicko, niekedy nahodny gol z nicoho, a sezona sa nakoniec vyvinie ako sme si zelali TOP 4 pred sezonou, kazdy bral
Vsetko zle je na nieco dobre, tak sme aspon zazili zniceneho, nemeho Kloppa sediaceho pred koncom zapasu na bannery(i) bez kuska energie, zivota a ten banner bude odrazovy mostik, tomu verim
treneri musia byt tvrdohlavi, lebo veria v to, co robia, preco to robia
kloppinho
6. februára 2017 at 16:11
Sme v kríze lebo sme mali hustý program, hráči sú preťažení… máme úzky káder
Z pohárov sme vypadli.. takže program sa znormalizuje na jeden zápas za týždeň. Hráči si oddýchnu… tak dúfam že jurgen vleje zase do chalanov víťaznú mentalitu a vrátime sa do top-4″
A vlete by sme mali už konečne kúpiť na každý post dvoch hráčov a vyhlásiť boj o titul 😉
miso
6. februára 2017 at 20:52
Ja nie som moc veľkým zástancom zmeny trénera, pretože za posledných 7 rokov tu boli Benitez, Hodgson, Dalglish, Rodgers a Klopp a žiadna zo zmien nás výrazne neposunula vpred. Okrem toho, asi by sme ťažko zohnali niekoho lepšieho, ako je Klopp. No hoci zohnať niekoho lepšieho je ťažké, neznižoval by som vplyv Kloppa na našu súčasnú krízu. Mnohí špekulujú nad tým, že mužstvo hrá tak zle, pretože je unavené. Ak je to pravda, potom je to aj chyba Kloppa, on je s mužstvom celú sezónu, musí vidieť, v akej kondícii sú naši hráči, či vládzu, alebo nie. Ak videl, že postupne v priebehu sezóny začínajú byť unavení, mal na to reagovať skôr a pomaly dávať priestor aj iným hráčom ako len hráčom základnej jedenástky. Do menej dôležitých zápasov mohol postaviť 2-3 hráčov z lavičky alebo aspoň ich vystriedať počas zápasu. Avšak Klopp striedal obvykle neskoro, resp. vôbec. A čo ma najviac štve, často tam posielal Lucasa, ktorého ja neznášam ešte od Benitézových čias. Namiesto neho mohli radšej hrať Chirivela alebo Grujič.
A ak už sú hráči základnej jedenástky tak unavení, že tento rok ešte nevyhrali (ak nerátam zápas s Plymouthom, ktorý hrá IV. ligu), nech im rovno dá Klopp dva týždne voľnona oddych a namiesto nich postaví B tím. Nehovorím, že tento môj nápad bude fungovať, ale snáď uhrajú aspoň 3 body v piatich zápasoch, ako sa to podarilo A tímu. Pretože náš B tím kvalitou tiež zrovna neoplýva – buď sú tam hráči, ktorí sú momentálne mimo formy (Origi, Studge, Can), hráči, ktorí od príchodu do LFC ani nikdy vo forme neboli (Lucas, Moreno, Lovren), alebo hráči juniorky, ktorí so seniorským futbalom majú minimálne skúsenosti.
Teraz v zime sme mohli káder rozšíriť, ale nestalo sa tak, o dôvodoch špekulovať asi nemá zmysel. Ale ak je chyba v majiteľoch, ktorí nedali peniaze, pokúsil sa im niekto z vedenia klubu vysvetliť, že bez nákupov v zime, nebudeme mať kým prestriedať vyšťavených hráčov? Vysvetlil im niekto v decembri, že Couts je zranený a bohvie v akej forme sa vráti a Mané bude chýbať celý január a nemáme ich poriadne kým nahradiť? Že začiatkom januára, keď sme boli druhí v tabuľke, sme mali oveľa lepšie šance podpísať kvalitných hráčov, ako v júni, keď zasa raz skončíme v tabuľke ôsmi? Že príjmy z Ligy majstrov sčasti náklady na tých hráčov zaplatia?
A ak to niekto skúšal a Amíci peniaze aj tak nedali, dajú peniaze aspoň v lete? Alebo aj ďalšiu sezónu budeme hrať s takto úzkym kádrom, prípadne aj užším, lebo Coutinho alebo Firminho si povedia, že si chcú vyskúšať, aké je to hrať Ligu majstrov a prestúpia inam? A ak tie peniaze aj dajú, ťažko sa nám podarí priviesť top hráčov, pretože dlhodobo sme len midtable club, ktorý za posledných 10 rokov vyhral len jednu trofej a dvakrát bol druhý v lige, ak sa proti nám postaví klub, ktorí pravidelne hrá ligu majstrov, bude len veľmi ťažké presvedčíť hráčov, aby prestúpili ku nám.
kiralok
8. februára 2017 at 22:51
Bez toho aby som cital tuto dlhu diskusiu, rovno napisem, Kwop fakt palec hore. Suhlas. Casto mi nevonia tvoj az privelky pesimizmus (viem, ze ty to vnimas ako realizmus), ale toto je podla mna naozaj realisticky pohlad na situaciu v akej sme. Dik za clanok
kwop
9. februára 2017 at 0:13
fakt nie som pesimista 😉