Husté sneženie a prekvapivá zostava Liverpoolu FC znamenala so slabučkým Evertonom remízu 1:1.
1.polčas:
Everton prišiel s taktikou park the bus, čo sa ukázalo v prvom polčase. Väčšinu polčasu to bolo držanie lopty na našej strane no bez výraznejšej šance. Až v 43.minúte sa dostal cez Cuca Martinu MOHAMED SALAH, ktorý zvnútra šestnástky technicky vystrelil k vzdialenejšej tyči a jeho pokus končí fantastickým otváracím gólom. Ešte v 45.minúte mal Liverpool obrovskú šancu na gól, no brejk 3 na 1 Mané sebecky nevyužil, neprihral a nakoniec zle vystrelil.
2.polčas:
V 49.minúte, už to mohlo byť o dva góly. Perfektne načasovaný center Jamesa Milnera našiel na vzdialenejšej tyči Salaha, ale jeho hlavičkový pokus mieril o pár centimetrov vedľa tyče. V 66.minúte centroval Mohamed Salah, ale jeho pas nedokázal usmerniť do siete Gomez, ktorý hlavičkoval tesne nad brvno. V 76.minúte bola nariadená prísna penalta pre Everton a v 77.minúte ju nenávidený Ronney premenil. Ešte v 86.minúte Coutinhov priamy kop zmaril perfektným zákrok Pickford. V 92.minúte chýbali centimetre Firminovi na vsietenie gólu, avšak loptu nezasiahol.
Ani proti strašne slabému Evertonu sme nedokázali zvíťaziť. Mané si bude spytovať svedomie. Hlavne tá šanca 3 na 1 si žiadala gól.
Výkon hodnotím známkou: 4
Mignolet (7) – Bez práce. Mal jedno vybehnutie inak nič.
Gomez (7) – Aktívny smerom vpred a nebezpečné centre.
Klavan (7) – Nakopavané lopty s prehľadom zvládol.
Lovren (7) – Rovnako ako Klavan. Podľa mňa penaltu nezavinil.
Robertson (7) – Totožný ako Gomez.
Milner (7) – Snaživý, veľa behal, nebezpečné centre.
Henderson (6) – Proste Henderson do základu nepatrí.
Chamberlain (7) – Tvoril hru. Dnes predviedol dobrý výkon.
Salah (8) – Ukázal svoju genialitu. Vsietil gól. Najlepší hráč.
Mane (6) – Nejako sa mi zdá bez formy. Môže si spytovať svedomie, že nepremenil brejk 3 na 1.
Solanke (6) – V podstate som ho nič zaujímave nevidel spraviť.
Firmino – nehodnotený
Coutinho – nehodnotený
Ings – nehodnotený
SALAH
Alex85
10. decembra 2017 at 17:50
Ako som plny emocii, ale sorry, moze byt 300 priprav, vyberanie zostav, nakupovanie predavanie hracov… cokolvek…
Ale k..a ak toto bola penalta, tak potom uz hocico… ten trpak iba cakal, kedy take nieco moze zapiskat..
mozeme si tu vypisovat, Klopp moze analyzovat, mozeme byt smutni ze 3 na 1 na konci prveho polcasu nepremenili…
ale su timy ktore hraju tak dlho kym nedaju gol, lebo cernoknaznik vie.. a potom su timy, ktore proste ixnu po pofidernych penaltach….
fakt som nasrany, a kwop moze tu byt 1000 analyz co treba spravit, ale podla mna titul LFC za nasho zivota nevyhra! Lebo toto za mna neni nahoda, ale FA to ma postrazene… sorry ale fakt som extremne nasr…deny..
kwop
10. decembra 2017 at 18:09
Nevyhrá, neviem prečo narážas na mňa.. nikdy som nevravel,že vyhrá…a nie kvôli FA,ale kvôli tomu,že je to alibistický klub, kt zo shitakov robí suoerfutbalistov…nie však výkonnostne, ale rečami…
Alex85
10. decembra 2017 at 19:04
Sorry, nenarazal som na Teba Kwop osobne, to bolo len v kontexte, ze Tvoja stranka 🙂
A shitaci casto su o tom ziadna…
Ale toto je za mna hnus…
Laci
10. decembra 2017 at 19:07
Ked Kloppovi majitelia poskytnu tie iste moznosti ( teraz myslim najma na financie ) tak z nás urobí majstrov.
Dnes sme slabucky Everton mali nalozit az po usi gólami….nevyslo.
Ale ked Mane vyuzie tu sancu co mal a prihra Salahovi, tak teraz kecame o celkom inych veciach.
Budem velmi zvedavy co sa stane kádrom cez zimu, ale ked z muzstva ktory útoci o priecky LM a majitelia pustia niekoho, myslim teraz najma na Cana ( nemam ho rád, cez leto kludne moze ist…ale bojim sa toho ze majitelia najprv sa pozetaju na zisk a potom az na kvslitu klubu.
Johny1891
10. decembra 2017 at 17:53
Toto mali byť tri body. Everton si ani neťukol a napriek tomu vezie bod. Lovren tam tie ruky dal úplne zbytočne, pre mňa ale zápas posral Mané riešením situácie pred polčasom najtragickejšie ako mohol. Celkovo sme videli dominantný Liverpool, ale bez zálohy. Chamberlaine veľká bieda, Henderson úplny podpriemer (podľa mňa aj Lucas bol menšie drevo ako náš kapitán) a Milner ešte solídny, ale tiež tam žiadnu kolmicu alebo prekvapivú prihrávku nevymyslel. Ešte Solanke bol tiež veľmi slabý, už chápem prečo je hrot č.3. Zrejme všetkých prekvapilo „geniálne“ striedanie Salah-Firmino.
kwop
10. decembra 2017 at 18:18
prekvapilo…mňa dosť… Toto penalta nebola, ale Lovren by mal byť dosť skúsený na to,aby v takejto situácii, kde je hráč chrbtom k bráne, na neho nedával ruky…
Kloppovi sa netrpezlivo dlhé mesiace vyčíta dobre že nie aj smer fukania vetra, ale su len 2 veci, kt. sa realne dajú:
1. viera v Lovrena, Henda a Mignoleta, resp. shit hráčov, kt nikdy nebudú dobrí
2. Niekedy až neskutočná tvrdohlavost a zarytost
a potom ešte nám všetkým vyčítam, že klub vidime ako niečo, čím nie je… ľudia su nasrati, lebo sa nehrá o titul..pre mňa je to fakt nepochopilne… fakt.. a ano, kazdy máme kopec očakávaní, sny… Ale aj tak si myslím,že triezvy pohľad je najdôležitejší.. lfc by k titulu nerozviedol ani tréner namixovany z naj trénerov histórie…lebo chyba je prioritne inde..
Cieľ ale plníme, hráme reálne o LM…a to je len dobre…
emil
10. decembra 2017 at 18:31
Presne to si vzdy myslim. Hrame o prvu stvorku a realne. Na titul to nie je takze by si niektori mali upravit ocakavania
Johny1891
10. decembra 2017 at 20:29
Kwop úplne súhlasím. Klopp nie je zlý, ale hlavne za ten prvý bod by som ho kopol do zadku. No a samozrejme LFC nie je klub, ktorý by bol favoritom na titul, preto som aj veľmi rád, že sme momentálne štvrtí a v osemfinále LM, ale tento zápas ma nasral.
kwop
10. decembra 2017 at 18:20
Inak Gomez výborný..len tak ďalej…
Mane to posral pred polčasom, gól mal dať aj Salah tou hlavou…
Ox nebol až taký shit, na súpera v pohode stačil… zabili nás šance, idiot sudi a hlúposť Lovrena…tá je nekonečná..
Steeler
11. decembra 2017 at 18:12
aj Robertson si zaslúži pochvali
emil
10. decembra 2017 at 18:20
Neviem presne preco az tak strasne hejtujete hendersona. Nemyslim ze sme remizovali kvoli nemu. Nie ze by som bol nadseny z jeho vykonov. Ale fandim lfc a napriek niektorym stale verim manazerovi. Rotuje sa. Dnes je vysledok biedny, skoda. Salah siel dole aby si oddychol a v stredu mohol hrat, kedze to nevyzeralo ze dostaneme gol. No ale everton ziskal bod ked mu vysiel jeden nakop v ramci taktiky ktoru zvolil…
Steeler
11. decembra 2017 at 18:14
Henderson si už dlhodobo nezaslúži byť v základnej 11
kwop
10. decembra 2017 at 18:21
Fat Sam má úplnú pravdu
https://twitter.com/DaveOCKOP/status/939902339321880578
Trapy
10. decembra 2017 at 18:44
Jasneze ma! A Klopp s Lovrenom a Hendom po zapase? Dementi na rovnakovej vlnovej dlzke :-)))
Alex85
10. decembra 2017 at 19:08
Fat sam je obycajn kkt…. Trapy toto nemozes mysliet vazne… jediny plan bol nafilmovat penclu a Ty s nim suhlasis???… Tak to mi rozum neberie, sorry.
Potom ale neni divu ked blbi podvodnickovia vsade okolo nas maju navrch…
Johny1891
10. decembra 2017 at 20:32
Presne pre toto ide tá penalta aj na vrub Lovrena, dal mu zámienku písknuť ju. A čo spravili Lovren s Hendom po zápase?
kwop
10. decembra 2017 at 21:21
Lovren vybehol na rozhodcov.. Hendo im tiež povedal svoje.. Milner to upokojoval..
ar77
10. decembra 2017 at 18:27
Skoda nieco riesit,ti zmrdi by sa ua polku nedostaôi dalsich 90 minut,neriesim,ako a preco Klopp striedal,ale aby najbohatsia liga sveta nemala video je na plac,ked toto bola pencla,myli sme ich kopat 10,lebo pri rohoch sa brani inak…
Alex85
10. decembra 2017 at 19:09
Presne tak! Ale sak je lepsie povedat, ze rozhodca je sucast hry a mozeme piskat co chceme… To je cisty hnoj.
Trapy
10. decembra 2017 at 18:40
Uplne cez kopirak podobne dojebany zapas,ako s Chelsea. Nas genius s pivnym mozgom,ked uz postavil bizarnu zostavu,tak to zaklincoval s primitivnym striedanim.Hura na WBA s fab four:-)))
Predsa je len genius, a to v strateni vyhratych zapasov.V tom podla statistik,ako som sa prave docital,je v Europe bezkonkurencny.
Chelsea a Everton hrali uplne hovno a mali sme ich zdemolovat. Ale ved nic sa nedeje,ved sme stvrty. Ze Mane zasebcil a guma Lovren chyta rukami hraca v sestnastke,nema zmysel komentovat. Jednoznacne to dojebal Klopp so zostavou uplne bez zalohy a striedanim.
Naozaj sa necudujem Canovi a Coutsovi,ze chcu prec a kupovat nejakych hracov su vyhodene peniaze,pokial to bude Klopp so svojim egom kurvit dalej.
Teraz zabojujeme v dvoch zapasoch a v tretom proti Arsenalu moze zarotovat opat bizarnym sposobom a este bizarnejsim striedanim.Je. to proste curak.
LFC
10. decembra 2017 at 19:04
Myslím si že Klopp už svou kvalitu v LFC dokázal ve své první celé sezóně došel do dvou finále a postoupil do LM ve druhé zatím půl sezoně hraje realně a top 4 a v LM postup do osmifinále takže jak píše kwop naprosto s přehledem plní to na co tým má jist že by chtěl dalších 6 hráču ale FSg mu jich nekoupí tak dělá co může je to jen tvým nereálným očekáváním a to že se ztratí zápas ok ztratí se ale pokud se nepletu conte ztratil s WHU a CP a nikde nečtu jaký je to čůrák atd.. to asi k tomu můžem být happy že ho tu máme
emil
10. decembra 2017 at 19:13
Plne suhlasim
Trapy
10. decembra 2017 at 19:20
Ale prosim Ta,nebud smiesny,cital si co som napisal? Pisem tam o nerealnych ocakavaniach? Pisem konkretne veci o konkretne 2 extra dojebanych zapasoch s Chelsea a EVE,v priebehu 2 tyzdnov. A treti pride opat o 2 tyzdne. Za to mam skakat stastim,ze ho mame? Jeden krok vpred,dva vzad.
LFC
10. decembra 2017 at 19:31
Ano čtu přesně co píšeš píšeš o dvou zápasech takže hodnotíš trenéra podle dvou zápasů a ne podle celku ? A podle toho že jsme uhrál bod s uřadujícím mistrem ? ok asi nemá cenu tě přesvědčovat o opaku máš svůj pohled a já úplně jiný ale neberu to jako dva kroky vzad po těch 6. a 7. místech na konci sezóny.
Pino
10. decembra 2017 at 20:09
Trapy ja taky radikalny nebudem, ale suhlasim..Klopp uz robi tych chyb az privela, ani migno ich tolko v brane neurobi..a chlapsky brat na seba vinu za stratu bodov normalnym ludom nemoze stacit.
K penalte tak ta urcite nebola, vsak boli raz v sestanstke a taketo zakroky su bezne a to by sa penalt kopalo..
vyjadrim sa k rotacii, pisal som po strede ze to zas prekope nemylil som sa..neviem ci sa mu to prisnilo ze treba rotovat, ale klopp nikdy nejak nerotoval hracov..
A ked uz rotujem, nezazil som prerotovat celu zalohu a vymenit kreativnych hracov za najvacsie polena v muzstve co mam..
vsak firmino mohol klude hrat podhrot ak couts nesiel na plac, vsak pokial sa nemylim kedysi hraval skor o formaciu nizsie..
naozaj taketo rotovanie je prejavom velkeho amaterizmu.
ako pises trapy naco je urobit jeden krok dopredu ked potom urobime dva dozadu..
dnes sme mali vyhrat a v stredu sa mohlo nieco v zostave zmenit ale dnes nie..vacsinu sezony musi nastupovat to najlepsie co mame..tri dni na regeneraciu je dlha doba..striedaniu salaha uz nerozumie asi ani sam Klopp..
IgoR
10. decembra 2017 at 20:33
Povedz mi Trapy .. to ťa baví sa pod každým článkom „vybavovať“ nad Kloppom? Akože ja rozumiem, že si nasraný .. ja som bol rovnako po zápase – ale že by za všetko mohol Klopp mi príde už
Povedz mi jedného lepšieho trénera, ktorý by vzal LFC po Rodgersovi? Ancelloti ..? ..ani náhodou by nešiel trénovať tím, v ktorom v tom čase predstavovali kvalitu asi tak 2ja hráči a to Couts a sklenený Sturridge.
Vo svojej 1. sezone dal finale EL a pohára, vo svojej 1. kompletnej sezone dal LM a v súčasnosti sme postúpili zo skupiny LM z 1. miesta.
Na jednej strane hejtuješ vedenie, ktoré očividne Kloppovi neposkytuje neobmedzené možnosti ale nemec si to mužstvo buduje postupne (každé prestupové obdobie 1 top nákup – Mane, Salah a buduci rok Keita) – btw. tak isto ako to robil v Dortmunde, kde tiez po 2 sezonach BVB nebojovali o titul. .. Mať dnes VVD v tíme a bolo by ticho or tichšie
Na druhej strane hádžeš za vinu slabých hráčov na Jurgena … myslíš, že má hovoriť do médií aký magor je Lovren al. aky alibista je Hendo? – toto on nerobí, pretože potrebuje dobru klimu (v tomto je on expert – mnohí z hráčov, ktorí pod ním nehrávali hovorili, že napriek tomu to bolo pod jeho vedením super) – nebude si predsa hadzať hnoj do vlastnej maštale.
2-3 sezony som pozorne sledoval (na Eurosporte a pod.)ako hral jeho Dortmund v BL, ako 2x vyhral ligu, ako rozniesol Real Madrid v LM – ako s úplne neznámymi hráčmi ako Blaszcsykowski, Piszcek, Schmelzer, Grosskreutz uhrával tieto výsledky a ako pod ním vyrástli hráči ako Lewandowski, Goetze či Gundogan.
Nepríde mi preto fér a ani logické kydať hovna na nemca po 2 rokoch u nás – predovšetkým aj vzhľadom na našu drbnutú „politiku“ v klube.
Ono takto .. Klopp nie je dokonalý tréner samosebou .. je to ješiták – v zmysle stojí si za svojim atd.. rovnako ale ako aj dalsi drbnuti treneri – Guardiola, Mourinho etc. O tom to je .. musia si veriť a niekedy aj tvrdohlavo – počítajú s tým, že potom to celé padne na nich.
Serie ma naňom mnoho vecí ako napr. tie sprosté striedania atd … ale ze by som nazyval sráč, pivný mozog a pomaly vyháňal z LFC trénera – akého sme asi za posledných 20 rokov nemali ..mi príde too much.
A ešte jedna vec – celkom často sa tu bavíme o nejakom „spirite“ LFC , o tom že nie sme obyčajný ropný klub a podobne sa tým hrdíme. Takého trénera sme hľadali .. to je ten ideál a teraz ho tu máme – zanieteného, charizmatického, pracovitého, komunikujúceho s fanúšikmi – trénera, kt. si po zápase úsmevne nepotliapka po pleci trénera united ako napr. Rodgers ci Hodgson … ale stále nedobre.
Inak posledná citácia Dalglisha:“Klopp má v krvi DNA Liverpoolu. Je to ako keby ho v Nemecku naklonovali len za účelom trénovať Liverpool.“
Trapy
10. decembra 2017 at 21:12
Igor,uplne si mimo.Nevybavujem sa pod kazdym clankom nad Kloppom.Ale dojebat dva klucove zapasy so zostavami a stiedaniami,je prilis silne kafe.Precitaj si Pinove hodnotenie a mas odpoved,ked si nepochopil moje.
Pripadas mi teraz ako tuctovy clovek z davu,nez clovek ktory rozumie futbalu,co si myslim,ze rozumies.Hajlujes tu Kloppa za to,co dosiahol pred 10rokmi,co bolo uplne vsetko v jeho 17 rocnej kariere a povazujem to skor za nahodu.
A prosim Ta prestan uz s takymi bludmi o budovani teamu.Teraz,resp. v lete odide Couts a Can,mozno sa k nim prida Salah.Tym padom sme farma pre profi kluby,ked pravidelne odchadzaju najlepsi hraci a prichadzaju dalsi,ktory po skvalitneni zasa odidu. Co tu chces pre pana Jana budovat?To je stupidna obohrata pesnicka,opat z davu.
Proti Moskve postavil to najlepsie,co mohol a hned bol jasny vysledok.Bol to pritom kvalitnejsi super,nez dnes Everton,ktory hral okrem brankara bez vsetkych klucovych hracov.
A neviem,kto sa tu hrdi,ze nie sme ropny klub:-))) Opat hlupost.Myslim,ze drviva vacsina by urcite neprotestovala,keby sme si mohli dovolit to co ine top kluby,menovat ich nemusim.
A netrep tu o top trenerovi za 20 rokov.Este nic nedosiahol.A ani nedosiahne,lebo ho nepusti k tomu jeho jesitnost,tvrdohlavost a ego. Charizma? Mozno Ti imponuje,ako sa mancuje s hracmi po zapase,mne nie a zrejme ani Manemu,Coutsovi,Salahovi a dalsim.Miluje to vsak Lovren,Hendo,Lallana,Ox:-)))
IgoR
10. decembra 2017 at 21:55
Nebudem ti to počítať .. napísal si to ale napr. teraz a aj v predchadzajucom článku pri Moorovi a pamatam si to aj predtým…
Kloppa obhajovať nemusím – obhájiť sa vie aj sám. Fakty sú také, že v roku 2008 preberal BVB z 13. miesta a za ostatné sezóny ( s hráčmi ktorých som spomínal) skončil nasledovne:
08/09 – 6.miesto, 09/10 – 5. miesto, 10/11 – 1.miesto, 11/12 – 1. miesto, 12/13 – 2. miesto, 13/14 – 2.miesto, 14/15 – 7.miesto a odchod + 2x pohár + 1 finále LM. Tieto výsledky hovoria za neho. Prvý väčší lepší klub (po Mainzi) a tieto výsledky. – fakt si myslíš, že toto je náhoda? Náhoda bol Rodgers a jeho 1. sezóna … toto nie.
Ja nebudujem nič .. nepochopil si moj prispevok – Klopp buduje pretože mu nič iné neostáva.
Náš roky neschopný klub mu iné možnosti nedáva – Klopp je v tomto ideálny pretože vymačká častokrát z tých neschopákov toľko čo ostatní nie (taký Lallana by o tom vedel hovoriť a vôbec finále EL s vtedajším psychicky polorozpadnutým mužstvom bol zázrak úprimne).
A hej hrdíme sa mnohí – xy krát si fanušíci udrbávajú z ropákov, že koľko majú prachov a aj tak prehrajú a pod.
20 rokov si opäť nepochopil .. netrepem o tom, že by tu v LFC niečo dosiahol, ale že sme lepšieho – úspešnejšieho trénera (počas toho obdobia) nepodpísali – porovnávať sa to dá akurát tak s Benitezom, ktorý s Valenciou vyhral tiež 2x titul.
Ja považujem za výkriky z davu zase emocionálne hejty po smiešnych 2 rokoch účinkovania aktuálneho manažéra a to bez toho, aby bolo brané na vedomie to, že naše vedenie je roky na „amatérskej“ úrovni.
A btw. dojebať 2 zápasy vie ktorýkoľvek iný top tréner – a aj to robia. Napr. Conte včera.
A hlavne dnešok bol dojebaný 2 vecami: a to že je Lovren teľa, lebo tam tie ruky zbytočne dal v momente keď hráč nebol v pozícii vystreliť. A za 2. , že také penalty sa pískajú max. v dedinských ligách – aj to by ale dostal sudí poriadny náklad.
Inak sme celý zápas dominovali, síce so skurvene nekreatívnym stredom – ktorý zavše Klopp asi postavil kvôli jeho fyzickým parametrom – aj ja som očakával ako obvykle tvrdé súboje a boj na hrane. A nebol som asi sám prekvapený aké hovno hrali karamelky.
IgoR
10. decembra 2017 at 22:18
Nikde som nenapísal, že Klopp nerobí chyby– robí chyby, no vzhľadom na to aké možnosti mu klub ponúka, vzhľadom na to, akú kvalitu hráčsku má súčasný LFC, vzhľadom na to, ako poznám jeho prácu a aké výsledky má zasebou v BVB (ale v podstate aj v Mainzi), vzhľadom na to napr. že konečne oddrbal Leivu, vzhľadom na to .. si myslím – si nezaslúži častokrát prehnané hejty a pomaly vyhadzov z klubu. Thats all!
Pino
10. decembra 2017 at 22:26
Igor k tomuto len jedno to ak buduje klopp mužstvo ako píšeš.. a stavia ho na lovrenovi či hendovi..ktorych (ne)vykony stále obhajuje čiže sám si je vedomý že sú slabý hraci..tak to nás Boh ochranuj..však ty sam lovrena nazyvas telatom a to on je podla kloppa jeden z naj stoperov sveta:) Naozaj to máte nejaké dopletene..a tie výsledky spred storočia nemá zmysel omielat..
IgoR
10. decembra 2017 at 22:39
Výsledky sú staré cca 5 rokov Pino.
To, že stavia Henda je pre mňa nepochopiteľné, áno. Predtým stavali všakovakí tréneri v kuse Leivu a až taký hejt na nich nebol – a sorry Lucas bol xkrát horší než JH.
Lovren je magor – premotivovaný hráč, ktorého vrchol bol v Saints. Podla Kloppa urcite nie je jedným z top stopérov sveta – popletené to nemáme.
Otvorte si prosím ale trochu oči – a pochopte, že toho psychicky labilného chorváta predsa nebude ešte viac zjebávať, keď už sám je na tom dosť zle + jeho výkony (aspon ako tak tie lepšie) sú založené práve na jeho prehnanom sebavedomí – to iste sám dobre vieš, stretol si sa s niekým, kto napriek tomu, že nebol až tak (v niečom) dobrý …. tak sa vďaka jeho big egu presadil pokojne viac než šikovnejší oproti nemu.
Nebude ho predsa zjebávať, keď vie že ho ešte bude potrebovať – garantujem ti, že ak by prišiel v lete VVD .. ten blázon by sedel.
Trapy
10. decembra 2017 at 22:52
Ty si necital nedavne Kloppove vyhlasenie,ako sa Lovren fantasticky zlepsil,ze odohral tuto sezonu len 1,5 zapasu zle?
Co maju spolocne Kloppove moznosti v klube,so zostavami a striedaniami s Chelsea a dnes?
Chod na akekolvek webove stranky,nech som hladal,ako som hladal,nie je tam jedna jedina vec pozitivna na Kloppa,a to nie je nahoda.Ci uz je to zostava,interview po zapase,jeho chovanie,penalta,atd.
Samozrejme zaklincoval to Hendo- opat vyborny vykon,chlapci,nebudeme frustrovany,ze sme neziskali 3 body v strede tyzdna ideme na to opat naplno.
Myslim,ze su si s Kloppom blizki a mozno by obom neuskodil head scan.
IgoR
10. decembra 2017 at 23:13
Trapy .. píšem to vyššie. Nebude toho labilného magora ešte viac zhadzovať .. + ktovie možno hovorí pravdu a zlepšil sa, no stále je to shit.
O zostave dnešnej som písal moju domnienku vyššie a napísal som Ti to aj do mailu.
Na jednej strane hovoríš, že reagujem ako z davu a na druhej chceš, aby som čítal príspevky davu na nete.
Futbal sledujem od svojho detstva t.z. zároveň od času, kedy som aj aktívne futbal začal hrať .. je to moja optika, ktorú som si rokmi vytvoril a ktorú si priebežne aktualizujem a potom si prípadne tuto v diskusiách aj občas konfrontujem… a o tom to je. Každý má tú svoju .. a môžeme si ju argumentovať.
Znovu ale opakujem .. ak robí Klopp chyby – nemám problem to pomenovať .. viď moja nespokojnosť s Hendersonom, Lovrenom a úprimne ani ja som veľmi nadšený nebol z dnešnej zostavy – ktorá napokon ale aj tak celý zápas dominovala.
Tie plusové body, ktoré som o Kloppovi písal .. som písal preto, lebo som presvedčený, že ten prehnaný hejt (aj na základe vyššie zmieneného) si nezaslúži.
kloppinho
10. decembra 2017 at 22:57
trapy musis uznat ze jurgen ma velky charakter… ked odchadzal z mainzu podla mna dortmund aj nieco za neho zaplatil.. ked zacal upadat s borusiou ohlasil polrocnu vypoved a necakal radsej kym ho vyhodia a zobere tucne odstupne… muzstvo to nakoplo a zachranili sezonu… ma v sebe vasen vie nakopnut hracov, ma prepracovany system hry atd.
Pino
11. decembra 2017 at 7:58
Chlapci ja sa Vam mozem na charkter ci to ze klopp je najrovnejsi clovek na svete tak z vysoka..toto nie zoznamka ale futbal..a tam sa hra o body a vdaka nim za ziskavaju trofeje..to snad vie pochopit aj negramotny.. a v tomto nas klopp neposunul nikde..to je fakt..ok herne je to urcite lepsie ale to o co vo futbale ide urcite nie a to ked prichadzal som bol cely bez seba..teraz hodnotim jeho ucinkovanie ako velke sklamanie, mal vysledky, je rozpravkovo plateny vysledok ziadny..
Toto nieje len o vcerajsku to je o celkovom jeho prinose a napredovani. Skusim to rozobrat na jednom priklade kde mi jeho praca pride strasne amaterska v porovanani s koknuenciou..
Ked sa pozriem na kader tak ofenziva je skvela a ked hraju vsetci styria spolu nieje o com..Ale naco nam su Studge, Solanke a Ings, ked no. je Firmino na jeden post styria, Studge mal byt predany, Solanke mal mat jeho cas Ings ako treti..DObre to sa da prehltnut, Kridelne priestori niesu sice duplovane, ale mame univerzalov, ktory tam vedia zahrat..a prechadzam k zalohe v podstate na dva posty mame v kadri toto (Gini, Can, Lallana, Hendo, Milner, Grujic a Ejaria (nehral horsie ako borci vcera) + kupeny OX…osem hracov na dva miesta…OSEM!!!! Tym padom dochazda k rotacii aj logickej aby boli vsetci spokojny, ale v kloppovom pripade nelogickej, to ako keby ich losoval z klobuka kto nastupi.
Pytam sa naco nam bol OX, ked sme prioritne potrebovali posilnit obranu, prosim nepiste ze Ox sa zlepsuje lebo to milimetrove zlepsovanie sa prejavi za 4 roky dvoma zapasmi..
K obrane sa je vyjadrit tazko jedine svetielko je Gomez moze byt s neho naozaj dobry stoper.. ostatne stoji za nic estonec by nehral v slovane, lovren nemal s futbalom ani zacinat, a moreno je splaseny ako kura..roberston hral malo, Trent ma buducnost, Matip priemer..
A teraz sa dostavam k porovanniu guardiolovho muzstva (nemusim tohot trenerka, ktory trenuje len muzstva, ktore maju neobmedzene kadrove ci financne moznosti) ale jednu vec vie robit, skaldat si muzstvo, pred sezonou mal dve starosti brankar a vymenit obranu a jasne siel za tym a preto je tam kde je..to iste mourinho posilnuje to co treba, kdezto na majstro povie ze ma 4 najlepsich stoperov na svete a to je vsetko (nepiste mi ze nemal peniaze, mal ox k nam nemal chodit + predat studge a urcite nieco majitelia mali, kedze o lemara sa zivo zaujimalo)
Takze pre mna je kloppovo posobenie v LFC zatial na velmi amaterskej urovni bez stipky koncepcnej prace aby muzstvo niekde posunul preto pri jednom kroku urobi dva dozadu, lebo hraci typu lovren, hendo tie kroky dozadu robit budu vzdy..
Dalsia vec chyba totalne lider muzstva, v osobe stopera a stredneho zaloznika, kde su tie casy hyppieho ci steveho..Stoper musi byt lider a organizator a mi tam mame lovrena 🙂
A este jedna vec ma napada..to tu bolo vela krat spomenute..vyhrat len utocenim sa vecne neda, vsak neni normalne aby sa muzstva dostali raz do sestnastky a mi dostaneme gol a to fakt doslovne (aj ked vcera to penalta absolutne nebola) a to neni len o vcerasjku..
Samozrejme je toho viac co by sa dalo vytknut striedania, vcera s tym Ingsom zasrandoval zas..ale urcite najde sa aj par pozitiv
Amen
kloppinho
11. decembra 2017 at 8:41
Pino škoda že netrenujes už sme mohli byť majstri sveta
robroy
11. decembra 2017 at 9:32
Únavné je už celé vlákno prečítat, ale s tvojim a kwopovým príspevkom som asi najviac s totožnený.
Súhlasím s Gomezom, rozohráva sa na svoj vek to dáva fakt výborne. Ktovie kde sa ešte dostane so svojim talentom. Potom ani mladý Trent nie je špatný, ale smerom dozadu nie je taý istý. ako jeho kamarát.
Sklamanim pre mna je stále Solanke, je to taký týpek na ehmm „Benteke-ov obraz“. :“chlapci – všetci okolo mňa, pracujte, bojujte, prihrajte mi loptu – a ja potom dám gol“..Nemôžem si pomoct, ale mna ničím neohuril a presne tak isto aj OXlade..
Mane pre premotivovaný a penalta bola jednoznačne prísna, mohoj ju písknut, totíž sme uz malivies v zápase o 2, či 3 goly.. Bodka..
kwop
11. decembra 2017 at 11:31
TAA je univerzal, v juniorke hraval aj prave kridlo aj v strede zalohy .. ale je to ten typ hraca, kt. proste stale majka na to, aby bol lepsi .. a bude lepsi aj smerom dozadu
solanke – ten bude dobry, chalan ma neskutocny cuch na goly .. sezonu rpdtym ako siel hostovat do holandska dal za U23 chelsea 42 golov v sezone!! a to vacsinu z nich absolutne paradne .. hore pojde, zmakne ten prechod k seniroom a bude dobry .. musi:)
kwop
11. decembra 2017 at 11:28
preco zasrandoval s ingsom? (vobec nie som dannyho fanusik, ale poslat ho hore bolo spravne .. som si tym isty)
MengiCZE
11. decembra 2017 at 6:13
a na koho padá vina, když ne na manažera, který je odpovědný za sestavu.. Jestli ti v důležitém derby, kór po výsledcích tohoto kola, postaví manažer zálohu Milner – Hendo a do útoku Solankeho, tak je něco špatně. A včera na mě někdo vyskočil jak čert z pytle, když sem napsal, že Ingsova kariéra je určená po zraněnních jinde než v A mužstvu proti Evertonu, bylo mi řečeno, že potřebuje čas.. Tak jestli stavíme derby na hráčích co se mají rozehrát tak za kým jde vina?
kwop
11. decembra 2017 at 6:55
mengi, podľa mňa sa na to nepozeras dobre..
1. LFC v pohode prehrával Everton aj v zostave s Hendom, Milnerom a Solankem .. navyše to, ako hral, resp. aký podal výkon nestojí za stratou bodov – stojí za ňou sudi, i Maného, Salahove a Gomeze zahodene tutovky…
2. Dať hore Ingsa v čase, keď bolo pár minút do konca a zúfalo sme potrebovali rozhodnúť bol ťah, ktorý sa Kloppovi má vyčítať? Čo také ako na tom treba hatovat? Chcel zápas vyhrať, poslal hore útočníka – podotýkam, že gólového..
A že Ings nie je rozohratý? To nie je pravda, pravidelne hrá za u23, jasné, PL to nie je, ale tá liga má svoju úroveň, keďže už v nej nehrajú len 15rocni ako pred časom…
Pino
11. decembra 2017 at 9:16
Kloppinho nieje uz na to cas..inak cakal som troska konstruktivnejsiu odpoved, ale chapem ta
Pino
11. decembra 2017 at 9:23
A kloppinho za tym ze stavat muzstvo na osi lovren-hendo (co su kluvcove pozicie a mali by byt obsadene nielen kvalitou ale aj urcitym liderstovm) to nepojde a klopp to robi tak tu netrep o nejakom postupnom budovani muzstva, charaketroch a objimani a neviem este com..
Vsak to vie kazdy pesiak si nad svojim oblubencom … neviem co je na kritike a poukazani chyb zle a ked ich dotycny opakuje dookola
kloppinho
11. decembra 2017 at 10:34
Čo keď to tréner nevidí jak chybu.. čo ti mám viac povedať však dokola tu meleme to isté, po každej strate sú ohlasy zlincovat jurgena… Jak nič nevi a podobne múdrosti. Aj druhé mužstva strácajú..ale ide sa ďalej liga je dlhá náročná… Neviem kto tu komentoval že včera aj tak naše strely išli mimo.. videl si v akom hrali počasí? Skús si v takých podmienkach vybehnúť.. neni to sranda.. je vacsia pravdepodobnosť nepresnosti. Budovať káder není len tak… Pep došiel do city mal tam dosť dobrý káder a aj tak minul 400. My nemáme 70 na brankárov a doplácať ešte kladivarom za harta. Čo tomu nerozumieš jurgen si vybral VvD keitu a počká na nich aj rok (tak jak barca čaká na coutsa) nechce druhých.. plán b je hrať s tým čo má a skúsiť niečo ukopat. Má čas budovať však tu bude do 2022… Progres je ideme hore.. zachvilu sa losuje
kloppinho
11. decembra 2017 at 10:51
Pino a kde si bol zalezeny
3 týždne keď sa vyhrávalo?
Pino
11. decembra 2017 at 10:57
Ja som bol zalezeny 3 roky ja nemam problem pochvalit progres v hre je viditelny ale body niesu..klopp so svojou reputaciou nas mal posunut vyssie zatial sa tak nedeje, kritka je namieste, ja ho chvalim za skvely ofenzivny prejav, pressing ale nietkore veci su cez a velmi okate, vid riesenie obrany, striedanie
k tym strelam hendo a aj keby bolo krásne slnecno a na hracej ploche by bol len on sam tak ver ze to zaje..na tribunu
kwop
11. decembra 2017 at 11:22
Pino
11. decembra 2017 at 10:53
AHa takze podla tejto logiky ak VVD nevyjde tak do roku 2022 hrame s lovrenom na stoperovi
Ja nevravim ze mame tolko prechov ako city a ze za jedno transfer obdobie zmenime vsetko..Ale obrana potrebuje nie jedneho stopera ale dvoch o niekolko levelov vyssich ako ty sucasny a to uz sa rieist nutne malo davno toto je vysledok zlej pretupovej politiky..
a ak nevidi chyby ktore vytvaraju hraci lovren hendo a podobny tak tu naozaj nema co hladat
kloppinho
11. decembra 2017 at 11:24
Neviem z čoho si vydedukoval že s dejanom budeme hrať do 2022, ja som také nič nepísal. Matip je kvalitný.. keď bude mať vedľa seba niekoho lepšieho tak pôjde ešte hore. Body niesu? Však keby nebolo city tak sme stále v hre o titul… Chyby robí každý.. po vojne je každý generál
Trapy
11. decembra 2017 at 18:56
Kloppinho,precitel som si Tvoje aj Pinove prispevky a jednoznacne sa priklanam k nemu,lebo argumentuje. Ty zijes v osvieteni Jurgenom s prazdnymi frazami.- progress- cas ( do 2022)- charizma.
U mna progress,tak ako argumentuje Pino t.j. ziadny v globale.V niecom Lfc posunul,v niecom vratil.Cas do r.2022 je tragicky smiesny a charizma:-))) To je cisto subjektivne,poznam vela charizmatickych osobnosti,ale Klopp ma od nich na mile daleko.
Ja som bol tiez Klopp naramne nadseny,ze konecne vysiel top manazer.Ale vytriezvenie som uz davno absolvoval,Teba caka v r.2022.
A na zaver,sa nesmierne bavim,lebo si velky vtipkar,aj tak to beriem -Kde si bol zalezeny 3 tyzdne,ked sme prehravali? Zajtra budu 3 tyzdne,co sme paradne historicky dojebali zapas so Sevillou,pred 2 tyzdnami s Chelsea a vcera s Evertonom:-))) A druha,KEBY nebolo City,tak hrame o titul:-))) Uzasna vypodna hodnota Tvojich “ argumentov”. Takze,stacilo.
Pino
11. decembra 2017 at 11:32
Vedel som ze tuto strelu niekto vytiahne, to bolo asi prvy a posledny krat co trafil branu
Pises ze na VVD pocka rok a co ked ten za rok si to uz rozymslel..potom co nebudeme mat asi za jurgena noveho stopera..vsak ked potrebujem nutne stopera co potrebujem snad neni nas vete len jeden, ktoreho mimochodom vykony su dost slabe..ci to neni jednosezony hrac
Pino
11. decembra 2017 at 19:57
Kloppino a keby nebolo united a chelsea tak sme prvy..to sú argumenty..ako sa má potom človek s tebou baviť o futbale..idem si dať zas na tri roky pauzu a bavit sa na tvojich a podobnych príspevkov.. ďakujem za diskusiu 🙂
kloppinho
11. decembra 2017 at 22:17
do 2022 cakam dve hviezdicky na drese za 20 tomu verim… to bolo tak trosku myslene ironicky 🙂 ze sa ho nezbavime.. maly sme pomalsi start do sezony ale sme v hre, dajme mu sancu vybudovat kader jeho stylom… dynastiu“
progres tam je.. superi dojdu na anfield a dosratych 8 ich betonuje.. to sa mi lubi hrame ofenzivny fotbal. trapy podme si uzivat…. mozno tato sezona bude o nieco dlhsia..mier
kwop
11. decembra 2017 at 11:41
kloppovska ci vo vseobecnosti brigada vedena LFC fans, kt. by menili trenera kazde dva mesiace, si ale predstavuje, ze do 2022 tu bude tak 800 trenerov .. a to si len staci trochu poupravit naroky a nebyt tak strasne zaslepeny a opantany tymi mantrami, kt. nam klub roky tlaci do hlav —-
nie, nie sme spickovy klub (sme stale len ten, kt. pusta naj hracov, a toto je chyba vedenia, nie klopppa), nie, nehrame o tituly, nie, nemozeme porazit ani kupit kazdeho .. ale mame ciel LM a ten je stale realny, sme vo vyradovacke LM a to je fakt, kaslat na to, ze mozno z najslabsej skupiny (mrdky ale asi prilis lepsiu nemali, to len na margo) .. ze tu nie je za kloppa progres? ano v kontexte prehnanych narokov nie, pretoze, ak si niekto mysli, ze hrame o titul, tak je jasne, ze je sklamany ak skoncime 4. alebo pokojne aj 8. ..
jasne, migneuer, lovren, hendo je uplne sialene zla os .. ale ta os nie je stale a snad pride doba, ked prave kloppovi dojde, ze ma aj lepsie varianty ..
ale podme do kloppa .. a potom do dalsieho a dalsieho, kto po nom pridu .. lebo sme superspickovy klub, kt. hra kazdy rok o titul .. asi tak do 15. oktobra, ale budiz ..
fakt sa ta trpezlivost uz vobec nenosi ..
zaujimalo by ma ale, kto z brigady klopp out pride s menom, kt. mu splni sen o titule hned – a mozno na to ani nebude potrebovat celu sezonu .. fakt vytrhavat veci so suvislosti, to je take liverpoolske ..
(nechal som sa trochu uniest, ten everton ma stale serie:)
Pino
11. decembra 2017 at 11:54
pozor ja Kloppa nevyhadzujem ja len poukazujem na to ze klopp stavia na osi ktoru spominam a spominas aj ty a nie raz ta os totoalne zlyhala a klopp uz mal transfer obdobia kde to mal vyriesit, to neni o kopani do neho to je o tom ze prekracujeme na mieste a progres je v kontexte zo ziskanymi bodmi ziadny. V porovnani s predoslou sezonou sme -4 body
a to su fakty nic vytrhnute 🙂
Trapy
11. decembra 2017 at 19:01
Kwop,nic nove si nenapisal,len prehodil slovosled,uplne chaos,co si napisal,zmysel ma len veta v zatvorke:-))
Pino
11. decembra 2017 at 11:39
Pre mna preto ze typologicky by som tam skor dal fyzicky lepsie vypaveneho Cana, Ings nehral dlho na vyssej urovni, ale dokazem pochopit ze isiel dat utocnika, aj ked mne by tam skor sa pytal fyzicky zdatnejsi hrac..ale to nemalo na konceny vysledok ziadny vplyv
ar77
11. decembra 2017 at 17:29
ja som bol mozno najstastnejsi fanusik,ked som sa dozvedel,ze k nam ide Jurgen,tricko je este stale doma:)))
Ja chapem,ze nekonkurujeme Cityani tym picusom z rovnakeho mesta,minimalne financne nie.Ja pochopim,ze PL je najnarocnejsia sutaz sveta,aj to,ze vybudovat kader ked je to za malo penazi,je beh na dlhu trat…
Chapem,ze teraz nehrame o titul,ale o CHL,co ale naozaj nechapem,ako moze v utorok nereagovat na dianie v zapase s Sevillou,potom to aj sam prizbal,ze mal striedat ovela skor,a hned vzapati rovnaky scenar v sobotu s cukotkou,ktora nas po gole zacala tlacit a taky Mane sa doslova pytal na plac,samozrejme nieminutu pred koncom…
K prestupom len tolko,neviem a ani nikto z nas ako to cele funguje,ale ked nemam peniaze a chyba mi stper,nekupim kridlo,ved to je chore,mne ked odide turbo na aute tiez nepojdem kupit stierace…
Ja nechcem aby JUrgen skoncil,ale to vytriezvenie z toho,ze prisiel mesias dost boli
Pino
11. decembra 2017 at 17:56
Anfield lepsie sa to už vysvetliť nedalo..uplny súhlas
kloppinho
10. decembra 2017 at 20:35
ja nemam co k tomu povedat… vsetko je uz tu.. plusy aj minusy.
ideme dalej tento tyzden potrebujeme 6bodov
a teraz si idem pozret zostrih 😉
MengiCZE
10. decembra 2017 at 20:39
Jestli ted budeme mít do štědrého dne 9 bodů, tuhle nesmyslnou remízu Kloppovi odpustim.. Zítra nam vylosuji Real Madrid a jsme tam kde na začátku
kloppinho
10. decembra 2017 at 21:11
tak zapas sa hral v tazkych podmienkach…. mane zasebcil a to bolo trestu hodne
co my chceme titul uz pred sezonou sme vedeli ze iba vo sne“ a este body stratime tak ako ostatny.. ale aj tak sa uz hra iba o druhe miesto, pep a jeho orchester sa zblaznil.
videli ste mrdky? jak lukako na dva zajebal ha ha
a na los sa tesim
MengiCZE
10. decembra 2017 at 21:19
Vsichni i tom lukakovi pisou.. Jdu na to mrknout..
Titul nechci. Ale baví mě ty evropské noci
kloppinho
10. decembra 2017 at 21:52
som kukol stats…. to sme fakt tak dominovali s takou prekvapivou zostavou?? sa mi to zacina lubit.. hraci zacinaju chapat symfoniu na jurgenov heavy metal 😉
ked dostaneme bayern juve alebo real to bude eu noc, aspon uvidime nacom sme… mozno sa konecne pohnu lady zatlacime na farmu zo sotonu 🙂 alebo ronaldo ostane na krku dvojicke dejan ragnar aaaaaaaaaaaa
keeno
11. decembra 2017 at 1:17
Mane prehral zápas
MengiCZE
11. decembra 2017 at 6:14
Mané doj*bal zápas, ale určitě ho neprohrál. Co si budeme nalhávat, zase tolik jsme brankáře neohrozili..
kwop
11. decembra 2017 at 7:00
To Maneho zasebcenie pred polčasom, čo mal byť istý gól (taký Bobby by na miliardu percent prihral), nás stálo body… To je fakt..lebo v zostave s takým niemandom, ako je Lovren vždy riskujes, že urobí nejaku hovadinu..
A tento utliachany kreten ju zasa raz spravil – paradoxne, opäť po tom, ako si do médií otvoril hubu …. Hnal by som ho LFC vidlami..
kwop
11. decembra 2017 at 7:06
Inak Lovren za tuposti mal mať o stupeň nižšiu známku;)
A Gomez bol určite lepší ako Lovren – Klavan..pokojne 9.. ci, ak by sa dávali polky, tak 8.5
keeno
11. decembra 2017 at 7:34
Mane prehral zápas, o tom žiadna
rasken66
11. decembra 2017 at 8:32
Mane nic neprehral.kde beries istotu,ze ak by sme isli do druheho polcasu za stavu 2:0,ze ten zapas by sme uz vyhrali?tento tim uz stratil nielen dvojgolove dokonca trojgolove vedenie uz ne raz ani dvakrat.samozrejme to zasebcenie bolo na facku,ale urobil to na konci prveho polcasu,nie na konci zapasu.mali sme cely druhy polcas pred sebou,no napriek velkej prevahe sme na branu vystrelili iba dvakrat.absolutny nezmysel bolo stiahnutie Salaha,ale to uz tu spomenuli ini.
keeno
11. decembra 2017 at 9:29
Lebo Mane prehral zápas včera
kwop
11. decembra 2017 at 11:44
tam to nemusi byt uplna istota, ale ten superslaby a supetrapne zalezeny everton fakt nic nehral .. ak by prehraval o 2 goly, tak to by sme si museli dat sami vlastny gol a to tak, ze cojaviem hendo to z vlastnej 16-ky trafi do vinkla .. inak by sme vyhrali … to je proste nieco hraniciace s istotou .. a vlastne, ani v tomto pripade by sme to neprehrali, lebo hendo by tu branu netrafil 🙂
Steeler
11. decembra 2017 at 18:07
nebolo to celé Maneho chyba ale keby dal ten gol tak by sme vyhrali no čo už. Ked nedal gol Mane mali dat iní
Alex85
11. decembra 2017 at 10:07
Ja neviem, uz tu bolo asi napisane vsetko….
Ale ze Klopp je tupec, jesitak, alebo cojaviemco, to je skratka kravina. On je presne level Mourinha, Guardiolu, Conteho, Spaletti, Allegri ci Simeone. To su treneri ktori nemaju v hlave nasrate a maju styl. Lepsieho proste nezozeneme. Moze prist iny, s inym stylo, ale to nezaruci uspech. Ani Mou asi nevyhra titul v tejto sezone a kolko prachov do toho narval??? No ale budiz, bodovo ako tu niekto hore napisal nas neposunul (neviem nekontrolujem, tak ale asi ano…) ale podla mna herne je progress 100000%ny. Ja dufam ze tu zostane ASPON 7 rokov. Tak ako niekto dufa ze ho vyhodia pred vianocami.
@Lovren: fakt bol vcera taky zly??? Prepacte, ale vycistil uplne vsetko co islo smerom na neho. Tak neviem. A napisat ze pencla bola jeho BLBOST??? Ako zamotal sa do toho, ale vsetci tu pisete ze je BLBEC kvoli tomuto??? Tak ako okej, tak za mna toto je nazor stada! Sak ten zmrd dobre ze do neho neskocil aby mohol padnut! OK, ale ja teda rozhodne s Lovrenom za vcerajsi zapas problem nemam. Sorry.
Inak tusim od tejto sezony, moze FA z videa zmenit rozhodnutie. Teda neverim ze toto vytiahnu, ale bol by som aspon zvedavy. Samozrejme vysledok sa nezmeni, ale ten curak za mna aspon 2 zapasy stop a rozhodca to skoda reci….
Pino
11. decembra 2017 at 10:45
Alex85 penalta nebola, pozrel som si to x-krat, ten mladik siel telom do lovrena a lovren nerobil ani pohyb zeby ho chcel rukami odsotit on skor skocil do neho..takychto zakrokov a horsich je pri rohoch kvantum..
Ale tu nejde o lovrena zo vcera tu ide o to ze on hendo, migno nas dlhodobo stoja body a hraju na klucovych postoch a chyba je toho kto ich tam stavia
kwop
11. decembra 2017 at 11:46
lovren tam nemal davat ruky .. proste nemal .. nie za takeho stavu, nie v tej faze zapasu, nie v 16-ke, nie na takom terene … proste nemal .. a zial, startil nam (spolocne napr. s manem) 2 body a aj ked nebol vykonom spatny, jeho vykon treba hodnotit aj na zaklade tohto .. a ak by pawson tu penclu nepiskol, tak tu lovrena pucujem rovnako tak, vid uvedene v mojej prvej casti tohto prispevku .. proste obrkreten ..
Steeler
11. decembra 2017 at 17:55
ale chyba celého tímu to bola proste mali dať viac gólov o tom to je