Na úvod sorry za to, že ten text bude taký rozvláčny. Nemám už ale čas ho upravovať, berte ho ako obyčajnú reflexiu, v ktorej strede je potreba vyjadriť sa na aktuálnu tému.
Chceli by sme brankára, ktorý chytí všetko. Alebo aspoň skoro všetko. Brankára, ktorý nepustí lacný gól, vie včas vybehnúť a zachytiť vysokú loptu, nemá problém vo vzduchu ani na zemi, vie si postaviť múr, chytí niečo navyše.
Simon Mignolet sa nás tri roky snažil presvedčiť, že to vie, ale presvedčil nás len o opaku. Na jeho úrovni je aktuálne aj Loris Karius, nová letná akvizícia z Nemecka, ktorej ale nedávame čas. Väčšina z nás.
Väčšina z nás zabudla na to, že chalan má len 23 rokov, že si potrebuje zvyknúť. Na nové prostredie, tlak, podmienky vrátane tých poveternostných. Väčšina z nás zabudla, že hrdina z Istanbulu Jerzy Dudek bol tiež len gólman množstva príšerných momentov. Na to zlé sme ale vo väčšine prípadov zabudli, pamätáme si len skvelé momenty. Práve Poliak je však ideálnym príkladom poukázať na to, že aj z losera sa môže u LFC fans stať rešpektovaný hrdina. Tak prečo potom nedať čas aj Kariusovi, keď ho Jerzy dostal? Jasné, najradšej by sme stabilnú oporu do brány….a hneď. Lenže niektoré veci nejdú hneď.
Väčšina si nespomenie na prvú sezónu Davida de Geu vo farbách mrdiek. Ten chalan bol tak slabý, že £17.8m, ktoré Man Utd do brankára Atlética Madrid vrazil, vyzerali ako najhlúpejšia kúpa ever. Dnes by Španiela chcel v tíme takmer každý. Vrátane množstva fans LFC.
Jasné, sme namotaní na to, kde v poradí PL stojíme, na to, že sme porazili silné tímy, Chelsea či Arsenal dokonca vonku, že sme v tejto sezóne boli svedkami niekoľkých naozaj parádnych výkonov, ktoré podčiarkli skvelé góly, pri ktorých v chúlostivých častiach vlhli aj priaznivci konkurencie, že sme ligu viedli, že to šialene dlhé čakanie na Godota sa malo podľa vzoru Leicestru z minulej sezóny prerušiť práve v tejto.
A v momente, kedy sa forma vytráca, prichádzajú zranenia, strata bodov často zapríčinená chybami jednotlivcov, kedy sa stráca charakter, alebo lepšie povedané ukazuje, kedy je vidina vytúženého titulu, ktorý ešte väčšina z nás nezažila, či nepamätá, o čosi vzdialenejšia (Schválne, je vzdialenejšia viac ako pred mesiacom, či polrokom? Myslím reálne, nie v predstavách), je tu akási akútna potreba meniť veci. Tie veci, ktoré nemali fungovať a ono (skôr viac ako menej) fungujú.
To ma poser, ten Klopp dokázal zo šialenosti typu Milner na ľavého beka urobiť fungujúcu vec, urobil z Boring Jamesa futbalistu, ako svojho času L. Suárez z Hendersona či Sterlinga. Hendo nemá čo robiť v základe, mysleli sme si viacerí a už vôbec nie na poste dispečera a ono, nech si hovorí každý čo chce, to funguje. Jasné, žiadny Xabi Alonso, Matthäus či Pirlo to nie je a nikdy ani nebude, ale na to, že je to v podstate len priemerne talentovaný futbalista, mu to ide slušne.
Pri príchode Kariusa, inak objektívne jedného z naj nemeckých gólmanov súčasnosti, sme všetci do jedného slintali, lebo viera v Migneuera je dávno preč. Teda, aspoň som si myslel. Aktuálne, keď Loris pustil superhlúpy gól na B’outhe (3:4) a o týždeň na to si z neho dobrý deň pri priamom kope urobil aj Payet z WHU (2:2), voláme mnohí po zmene, voláme po Mignoletovi. Zabudli sme na to, že tento belgický chlapík mal množstvo možností ukázať, že nie je len priemerný loser.
Legendárny gólman The Reds Bruce Grobbelaar hovorí, na margo tohto všetkého, že je na vine tréner brankárov John Achterberg. Lebo Migneuer je ten istý gólman ako keď do LFC prichádzal, že stále nevie vybiehať, má problém pri štandardkách, pomočuje sa, keď sa mu prisnije, že do „vápna“ smeruje vysoká lopta. A jeho mladšia kópia Karius je tiež výsledkom nedostatočnej kvality holandského trénera brankárov LFC.
Napadá mi však jedno. Keď nie som hluchý a slepý a mám aspoň minimálne IQ potrebné na bežný život, navyše disponujem štipkou sebareflexie, tak mám feedback od nahnevaných fans, od posmievajúcich sa novinárov, z čoho prirodzene plynie, že ak som 10x po sebe podbehol loptu, tak sa to snažím odstrániť. Len tupec by to neurobil. A zasa na rovinu, Mignolet ani Karius tupci nie sú.
Navyše na ich obranu, hrať pred takou defenzívou, akou LFC posledné 3 roky disponuje, to by rozhádzalo aj pokojnejšie povahy ako je tá, ktorá charakterizuje takého stresmena Migneuera.
John Achterberg
Zoberiem teda Grobbelaarove slová za nepopierateľný fakt – za všetko môže Achterberg. Z toho vyplýva, že musíme nutne v januári niekoho kúpiť, Holanďana, samozrejme, ešte predtým poslať kade ľahšie a novej akvizícii dať potom tak 2-3 zápasy, aby dosiahla práve Grobbelaarovu úroveň. Alebo tú de Geovu, nech dám príklad aj zo súčastnosti.
Na záver navrhujem z plného hrdla si zaspievať ten milý evergreen o titule. Najlepšie poriadne hlasno. A hneď na to prejsť všetky špekulácie o tom, koho ideme v januári kúpiť, čím ale nepopieram, že trpíme na úzky káder.
Sorry, nejako ma v závere tohto dlhého textu dostala frustrácia a pritom by v popredí malo byť niečo iné – uvedomenie si, že takúto super sezónu sme tu dlho nemali a preto by sme si ju mali užívať.
No a čo, že sme v tabuľke tretí? Jasné, straty hnevajú aj mňa, mrdky, B’mouth, sliepky, Soton doteraz, WHU čerstvo, ale sme tretí, 6 bodov za lídrom, v čase, keď ešte nie je ani polovica súťaže za nami. A zasa, keď aj ten titul nedáme, no a čo? Klopp tu začína robiť futbal, ktorý sme závideli Dortmundu. Výsledky sú zrejmé a pôjde to vyššie. Len byť trpezlivý je zavše tak strašne ťažké. Hlavne pre nás, čo LFC fandíme roky a opakovane sme si zažili sklamania…. ale to je už iná pesnička.
… a ešte niečo – Keep calm and don’t take january TW too serious… ‘cause Klopp knows best (suggestion) 🙂
Alex85
12. decembra 2016 at 14:12
Teda, ostal som normalne prekvapkany, ze si to pisal Ty kwop 🙂 Nic v zlom, len pre mna nejake necakane…
Ale 1000% suhlas so vsetkym…. A fakt asi uz trosku trpime, ze ten titul nebol tak dlho a chyba nam trosku odstup (mne teda urcite)
Tak sa uz tesim na stredu a VYHRAME 🙂 !!!! verim….
kwop
12. decembra 2016 at 15:24
a preco nie ja?
kwop
12. decembra 2016 at 16:00
tu je de gea v jeho prvej sezone na ostrovoch – https://www.youtube.com/watch?v=bHpcCt3FHXs … kopec sialenosti vyviedol, mal ale aj super zakroky, na kt. to potom postavil … preco by karius nemohol byt taky isty?
keeno
13. decembra 2016 at 0:13
furt som rozmyslal, preco hovoris o prvej sezone De Gea. u, ako o hroznej, bo som bol presvedceny, ze bol od zaciatku v Manunited nepriestrelny.
Snad sa Klopp nemyli ani v nom a , ako si napisal, trpezlivost s Kariusom.
P.S. Osobne mam najvacsi problem v nasom time s Clyne – om, velmi slaby v utoku, poctivec, dríč, ale ešte slabší článok obrany ako Lovren, na kraji sa ľahšie staneš menej viditeľným
kwop
13. decembra 2016 at 0:27
toto je zaujimavy nazor s tym clynom, myslim, ze vela ludi s nim problem mat nebude ..
clyne je ok, podla mna .. nie je to ziadny svetoborny futbalista, vzadu by mohol byt aj lepsi, ale je to poctivec, navyse rychly .. je proste ok … a keby bol aj trochu rozvaznejsi, tak by nazbieral za sezonu aj viac ako 3 „kanadske body“ ..
zasadny rozdiel medzi clynom a lovrenom vidim ten, ze clyne si po 2 slusnych zapasoch v rade nemysli, ze je lahm … ale chorvat, ze je beckenbauer cely cas .. lovren je proste pohroma a blbecek s velkym egom k tomu .. k matipovi treba ineho stopera a klopp by to mal vidiet …
ps: gomez dnes odohral len 45 min za U23 … v polcase striedal … neviem, ci je to zamer, alebo sa zasa zranil … kazdopadne, hral po cas stopera tiago ilori siel na RB, co aj napriek vybornemu pasu pred prvym golom wilsona, nebolo uplne naj rozhodnutie ..
keeno
13. decembra 2016 at 2:23
o lovrenovi sa rozpravat nemusime, Klavan ho zastupil 100 percentne, snazil som sa poukazat na Clyne a, lebo je obrovsky problem pri style hry ako tim pod kloppom hra, plus, len sa snazim povedat, ze budovanie timu este rok potrva, tych hluchych pozicii je viac a Klopp to velmi dobre vie, a v januari nekupujme nikoho, budme trezlivi veď 26 rokov by uz nas naucit malo trpezlivosti , verme Kloppovi, a jeho siedmim rokom v Mainyi a jeho siedmim rokom v Dortmunde a jeho dalsim siestim rokom u nas.
Samozrejme, ze otazok je vela a odpovedi este viacej, vsak aspon si o rok povieme, v com sme sa nemylili, ale ved o tom je LFCWAY.COM , rozoberajme hadajme ocakavajme rozpravajme sa
jaymz
13. decembra 2016 at 9:48
Velmi dobrý bod co se týká Clynea, souhlasím s tebou.
jaymz
13. decembra 2016 at 9:47
Gomez střídal plánovaně, v reakci na zranění Lovrena z neděle. Takže možná lavička proti Boro?
kwop
13. decembra 2016 at 10:20
na co, mame tam brazilskeho beckenbauera, dungu a ronaldinha v jednom …
ar77
12. decembra 2016 at 16:50
Lebo ziadne superzakroky zatial neukazal? Ten chlapec je zufalec,budem rad ked mi to za rok obuchas o hlavu,ale on je este zufalejsi ako Mignolet,a to by som odprisdahal,ze nic horsue sa kupit neda
kwop
12. decembra 2016 at 17:03
superzakrok mal proti afobeho tutovke na bmouthe za stavu 3:3 … potom ale urobil silvestro sky zakrok na konci a sli sme domov bez co i len bodu ..
nemozem ale nikoho presviedcat, ze karius chyta dobre, ked nechyta .. fakt nie, fakt nie je ani o milimeter lepsi ako zufalec migneuer ..
ale je tu strasne kratko .. ten de gea je najlepsi mozny priklad .. toto iste, co dnes o kariusovi by sa dalo povedat v 11/12 o de geovi (ten bol este horsi ako karius, len si vacsina na to uz nespomina – to je aj jeden z naj problemov fandu LFC – proste velmi rychlo zabuda na to, co bolo), dnes spickovom brankarovi … a zasa, karius vobec nebol v bundeslige marny ..
navyse, aky bol bobby par mesiacov po prichode, aky priserne slaby bol pred touto sezonou lallana, aky bol hendo (aj ked, samozrejme, vsetci si vieme na jeho mieste predstavit 2x lepsieho hraca a snad aj v dohladnej dobe pride) ..
ale ako pisem v blogu, nam fans LFC a obzvlast tym, co fandime dlho, chyba prave v tychto casoch trpezlivost .. jasne, ukazali sme jej strasne vela, ale co teraz treba spravit? kupit v januari buffona a este lepsie k nemu aj neuera, courtoisa atd., aby ked toho prveho po 3 zapasoch odpiseme, tak je tu este druhy … a takto by to chcelo byt aj pri hracoch v poli ..
lenze futbal takto nefunguje a co je najdolezitejsie, FSG a klopp takto nefunguju … stavil by som sa o hocico, ze nasimi januarovymi posilami budu ojo a gomez …. nikto viac .. ziadny coric, ziadny pulisic, ziadny chicharito, toboz nie velke mena .. alebo pride za 100m alex teixeira z ciny :)) …
kader mame uzky, na to doplacame, ale co uz, takto to vidi klopp a ten veci nevidi uplne najhorsie .. vsak si len spomenme, co vsetko tu boli schopni vyparatit a narozpravat idioti typu rodgers, benitez, hodgson ..
robroy
12. decembra 2016 at 18:50
Ak už nasilu porovnávame Lorisa s deGeom a argumentujeme, že v úvode svojej kariéry vo väčších kluboch chytali minimálne nepresvedčivo a potom dalej dávame do súvisu, že ak sa talentovaný David dokázal zlepšiť a teda všetci dúfame, že zákonite sa zlepší aj Loris, je to hrubý omyl.
To zúfalé očakávanie zlepšenia, možno, alebo skôr pravdepodobne,.. nepríde. Pretože sú to dvaja uplne rozdielní ludia, futbalisti a brankári. A čo sa podari jednému, druhemu sa nemusí a pravdepodobne ani nepodarí.. Jeden talent má, druhý nie. Akurát sme si(zase) zle vybrali..
Kwop, ako tradične, ak sa na to dá, tak to napíše vierohodne a mne nezostáva nič iné, ako súhlasiť, lebo je to tak.. Mešec v rukách drži držgroš Henry a ten Teixeiru ozaj nekúpi, možno sme mali vlani, ked stál „len“ polovicu..
Dalšie kolo si čukotka možno opäť zvýši náskok, opak by bol riadnym prekvapkaním.. A my môžeme dať pápá, vyhliadkam, že pôjdeme nebodaj po stopách vlaňajšieho Lestru..
ar77
12. decembra 2016 at 19:07
Dalšie kolo si čukotka možno opäť zvýši náskok, opak by bol riadnym prekvapkaním.. A my môžeme dať pápá, vyhliadkam, že pôjdeme nebodaj po stopách vlaňajšieho Lestru..
Nemam rad tieto reci. Neni tak davno,ked na zaciatku sezony bolo,kto zastavi City,o 5 kol,kto zastavi LFC o daslsich 5 kto CSKA…
Ja som tento rok titul necakal,nehovorim,ze som sa nedal uniest,ked sme valcovali,ale pred sezonou som dufal v CHL. Titul cakam buduci rok a to uplne bez dalsich debat
kwop
12. decembra 2016 at 19:29
si si isty, ze po par mesiacoch strasidelnych vykonov de geu na ostrovoch by si o nom povedal, ze talent ma? miliony fans mrdiek po celom svete sa vtedy chytalo za hlavy, nechapalo, ze ako ten loser a nesika mohol stat v librach takmer 20m … dnes uz vedia preco ..
povedat, ze karius nema talent … no, to je poriadne pritiahnute za vlasy … pamatam si, ako v case prestupu suareza do LFC a jelavica do evertonu niekto na twitteri povedal, ze toffees urobili kauf a ze suarez je len vyhodenych vyse 20m …
karius potrebuje cas … ak by ho nedostal de gea, dnes nie je tam, kde je … to je proste fakt … ale, samozrejme, netvrdim, ze z kariusa po tom, ako chyta hovno, bude zakonite druhy de gea, lebo aj ten prvy pri premiere na ostrovoch chytal hovno … ja len, ze zasa raz sa v radoch LFC fans robia zavery po par tyzdnoch … ak by sme zdolali bmouth i whu, taketo reci by tu neboli .. a pokojne by karius mohol dostat aj 3 hlupe goly ..
navyse sa takmer vobec nehovori o defenzive, o tom, ze nasi odchadzaju fyzicky .. proste sa nasiel vinnik, tym je karius a to je cele .. treba ho predat a kupit 10 spickovych brankarov, kt. nam vyriesia problemovy post …
robroy
12. decembra 2016 at 20:05
Pozri, nie som žiadny expert na určovanie stupnice kvality, či talentovanosti golmanov.
Dnes vidíme asi tolko, že 90% fanúšikov Davida chváli a 90% fanušikov Lorisa zatracuje. Logicky hladáme vinníka z danéj(golovej) situácie..
Je malá pravdepodobnosť, že Lorisovi sa podarí dobehnúť v úspešnosti koziu briadku od mufanov..
Faktom ale je, že v slubne vypadajúcej sezone strácame body kvôli slabemu golmanovi a posledného zápasu je to jednoducho nevyvratitelné..
Verím aj v to, že Migno by Payetovu strelu určite chytil a aj mozné čisté konto, vidím celkom realne….
To, či mu dá Kloppo čas, je len a len na ňom ako aj milion dalších vecí, napr., správne sa rozhodnut o využití TW..
AR 77, rozdiel je len v tom, že ja som sa tešil na tento ročník a ty, az na ten další..(úplne bez debát..)
Kamarát, že čo sa bude diať v LFC o rok, to skutočne nie je ešte ani vo hviezdach..(za to táto sezona vypadala celkom slubne ešte minulý mesiac), či nie??
jaymz
12. decembra 2016 at 19:52
Jeden talent má, druhý ne. Zle jsme si vybrali.
Ano. Je to běžné že naprostí dřeváci bez talentu jsou zvoleni druhým nejlepším gólmanem Bundesligy … a to samotnými hráči.
Mimochodem, kde si sehnal věšteckou kouli?
robroy
12. decembra 2016 at 20:12
http://www.tomiland.sk/vestecke-gule/87-gula-80.html
jaymz
12. decembra 2016 at 20:16
Díky, snad pošlou i do ČR. Poslední co jsem měl moc nevydržela, pořád se mlžila tak se nedalo nic předpovídat.
robroy
12. decembra 2016 at 20:30
😀
Zivel
12. decembra 2016 at 18:36
Loris je těď docela snadným cílem, doslova 😀
https://www.facebook.com/www.SportsJOE.co.uk/videos/1683598618598625/
ar77
12. decembra 2016 at 18:41
Uz som asi 100x cital,ako priklad De Geu,ale ten prisiel,ako top golman z Atletika,nie z Mainzu.Klamal by som,keby som tvrdil,ze som Kariusa mal nasledovaneho z BL,ale prichadzal ako update Mignoleta,co zatial rozhodne neni. Uplne v nicom,to je na tom najsmutnejsie,Migno ma aspon na ciare svetove reflexy. Kazdy,kto hral futbal vie,ako sa na muzstvo prenasa nedovera v brankara a pri nasom je ta nedovera opravnena…
K tomu kadru,uz som aj Trapymu hovoril,neexistuje nikto,komu som ochotny verit viac ako Jurgenoci,ale musi,naozaj musi kupit aspon dvoch hotovych hracov,lebo nas to na konci moze mrziet. Ja schvalujem,ze si svojich hracov zastane,predsa ich nebude bombovat pred verejnostou,ale je najvyssi cas posadit Kariusa,lebo dalsi kiks a uz nebue bombardovany len golman ale aj Klopp
kwop
12. decembra 2016 at 19:38
kamarat, nesuhlasim …
de gea bol medialna star, predsa len, hrac zakladu zostavy atletica madrid sa predava za vacsie peniaze ako hrac zakladu mainzu, viac sa o nom vie ..
de gea mal v case prstupu na ostrovy za sebou 2 sezony v brane los colchoneros, prestupoval vo veku 21 rokov .. naproti tomu karius odchytal pred prestupom 4 sezony medzi seniormi a dnes ma 23 (nie 26 ako de gea, kt. sa dostava ba vrchol svojich fyzic. sil, navyse nabral skusenosti a je to vidiet), do velkeho futbalu sa dostal skor ako de gea .. aj ked, samozrejme, atletico je vacsi futbal ako mainz …
pytas si posadenie kariusa .. a kto namiesto neho? manninger? to hadam nie … niekto z juniorky? nezmysel. … mignolet? co je tak tazke si spomenut par mesiacov dozadu, ako sme sa vsetci triasli, ked lovren daval na neho malu domov, ci do vapna letela lopta? fakt volame po navrate mignoleta?
a volame po nom z akeho dovodu? pretoze mlady karius si este nezvykol, pretoze nie je ani o chlp lepsi ako migneuer? ale nie je ani horsi a to si treba uvedomit spolocne s tym, ze nemec tu je pol roka a nie je hrac, kt. sa 3 roky snazi ukazat, ze nie je priemerny golman a velky nepoucitelny stresmen …
ar77
13. decembra 2016 at 16:43
Nic v zlom,ale De Gea prichadzal ako trosku iny level,ako Karius. Osobne by som ho minimalne na 2-3 zapasy posadil,lebo tlak je obrovsky. A aj to je neporovnatelne tlak v Mainzi a Atletiku.Ver,ze budem velmi rad,ked sa budem mylit a bude z neho golman,ale zatial je len top prepadak
kwop
13. decembra 2016 at 17:11
nemozem suhlasit … teda nie uplne – karius bol 2. naj brankar bundesligy 15/16, kt. nie je horsia sutaz ako la liga, pripadne je o chlp horsia .. spaniel bol v cae prestupu povazovany za velky GK talent, v atleticu bol pochopitelne viac na ociach ako loris v mainzi …
ale zasa, keby aj de gea prichadzal ako najvacsia hviezda planety, jeho prva sezona, obzvlast prve mesiace boli trapno-tragicke .. bavili me sa na na mrdkach, aki su z neho zufali … vsak to nie je tak davno, aby si to nikto napamatal ..
toto je to, co hovorim … suhlasim so vsetkymi, kt. hovoria, ze karius chyta nahovno, ze to nie je ziadny upgrade mignoleta, suhlasim aj s nazorom, ze by LFC mal mat na tak dolezitom poste lepsieho hraca …
ALE odmietam sa zviezt na vlne, kde fans zabudli na to, aky de gea bol len preto, ze teraz je super a na zaklade toho si ziadaju, aby karius siel kade lahsie … tiez som sa namotal na to, ze by sme v tejto sezone mohli nieco velke urobit, ale prepanajana, vsak sme po 15 kolach tretí so 6-bodovou stratou na prbveho… kto by to z nas pred sezonou predpovdal? pred sezonou, ked bolo jasne, ze na LB pojde zaloznik, ze neprislo DM ani druhy poriadny stoper …
nemal by som problem, aby si karius sadol na lavicku, ci na tribunu, lenze koho namiesto neho? opakovane sa pytam, fakt mignoleta? fakt sme zabudli na to, aky je to loser?
vravim proste o tom, ze ako fans velmi rychlo zabudame – lucas pred rokom zahral 3x po sebe kvalitne a jeho 150 trapnych vystupeni bolo zabudnutych a ludia vraveli, ze ma ist do zakladu, ze je dobre DM … wtf??
dnes hovoria, ze by chceli de geu a dokonca sa dostavame v diskusii do roviny, kedy si pripadam ako idiot, lebo co som snad jediny nezabudol na to, ze de gea bol prve mesiacoch v UK uplna luza? a dostal sancu a chytil sa – to je cele …
ak ale klopp hodla v januari priviest kvalitnu GK jednotku, nech sa paci, som za… ale ziadat spat do brany mignoleta, to mi pride ako jedna z tych sialenejsich poziadaviek …
ar77
13. decembra 2016 at 17:27
Neni si jediny kto si spaniela pamata ako luzra,ubezpecujem ta,ze som bol jednym z prvych,kto si robil z fans toho hnusu srandu. Pre mna je len tazko pochopitelne,preco porovnavame De Geu s Kariusom.Pewsnw ako si pisal,spaniel obcas aj na zaciatku,ked bol teds poriadna diera,vytiahol svetove zakroky,jeho najvacsim problemom boli vysoke lopty,co odstranil,on ani vtedy nemal problem na ciare ci v hre nohou… Karius zatial neukazal zhola nic. Mam pocit,ze nedava ten tlak,ktory v LFC je ovela vacsi ako v provincnom nemeckom klube.A ano za mna zajtra do brany Mignolet.Karius musi citit tlak,nemoze po tychto vykonoch byt neohrozena 1
kwop
13. decembra 2016 at 18:03
toto ja proste nedavam … milionkrat ma niekto presvedci, ze je loser (mignolet) a aj tak si ho po milionprvy raz vypytam do brany …
preco potom hatujeme lucasa? preco lovrena? preco je akoze hendo brany za priemeraka?
ar77
13. decembra 2016 at 18:27
Ja som neni nadseny z Mignoleta,ale aby kazda tretia strela skoncila v site je aj medzi kamaratmi moc
lfcwaay
12. decembra 2016 at 19:33
Suhlas…mna uz nebavi citat tie idiotske reci vraj sky sport odbornika Carru, ktory tyzden čo tyzden robi zo seba este väcsieho vola ako je… rovnake to bolo aj so Skrtom, ktoremu nevysli za sezonu 2 či 3 zapasy a carra ho isiel zakopat pod zem.. rovnaky pripad je karius.. mal by sa zamysliet viem se je to jeho praca ale ak mam ten klib aspon trosku rad tak sa zdrzim komentara nerobi to dobre nikomu či uz kariusovi kloppovi atd… carra tiez nikdy nebol top hracom a nebyt toho ze je moestny chlapec a srdciar tak berim tomu ze by mu jeden z manazerov kopol do prdele..
kwop
12. decembra 2016 at 19:43
nebudem sa zastavat carru, ten dokaze narozpravat riadne nezmysly – navyse jeho kritika nepride do radov anglanov (resp. tych, kt. berie), alebo ked, tak mierne .. uplne v inom rozmere je ta smerom k zahranicnym hracom … ALE ..
ako glosator v telke, kde zaraba dobre prachy, je reziou nuteny, aby bol kriticky, aby hovoril nepopularne veci.. aj smerom voci LFC, klubu, kt. ma urcite viac rad ako my vsetci dokopy …
(tak to proste je – suche nekonfliktne komentare ludi nebavia a ked ich nebavia, nebudu relaciu sledovat a ked ju nebudu sledovat, nezaplatia si za nu a ked si za nu nezaplatia, nebude mat telka prachy a kedze do PL projektu naondila statisice, bude to nahovno biznis)
keeno
13. decembra 2016 at 0:16
Krásne od srdca napísané,
Na záver navrhujem z plného hrdla si zaspievať ten milý evergreen o titule. Najlepšie poriadne hlasno. A hneď na to prejsť všetky špekulácie o tom, koho ideme v januári kúpiť, čím ale nepopieram, že trpíme na úzky káder.
Tak snáď sa Klopp nemýli ani v Kariusovi
Pino
13. decembra 2016 at 7:44
No pre mna je Karius zatial o triedu horsi ako Mignolet, cize mame katastrofalneho brankara, vysoke lopty des a hroza, rozohravka nic moc (ten roh co vybojoval pre supera bol vrchol) a na ciare na Mignoleta nema co potvrdili posledne dva zapasy. Je mlady uci sa, ale niesom si isty ci sme v situacii kedy ideme ucit brankara chytat. Samozrejme velky podiel viny ma na tom nasa super obrana na cele s Lovrenom. Ale myslim ze velku pravdu povedal Bruce Grobbelar, ako je mozne ze za tri roky nenaucili Mignoleta nicomu. A ak takou cestou budu viest aj Kariusa tak to potom amen s nami.
Mignolet zas nemal tak katatrofalny vstup do klubu, on nam praveze par bodou v uvode ziskal, Karius naopak praveze zazdil.
Porovnavat De Geu a Kariusa nema vyznam, De Gea bol jeden z najlepsich mladych brankarov sveta, preto ta cena a on bol v podstate hotovy brankar, trebalo nieco doaldit a je z neho co je (tu sa mozeme zas pozastavit nad Bruceovimi slovami). Ale Kariusa zatial len oscoutovalo par nemeckych hracov, ktory z neho spravili druheho naj brankara.
Brankar to ma vzdy tazke on sa vacsinou v tom musi vykupat sam. Aj prechod s mensich klubov do vacsich je pre nich narocny, predsa v mensich kluboch su vo vacsej pernamencii a maju moznost sa skor chytit ako vo vacsom klube (vsak Karius chytil asik len tri strely poriadne).
Ono zas ale podla mna vacsi hlupaci su v city a hlavne Pepik, lebo ten si doniesol Brava lebo ma skvelu rozohravku, ale on zas nevie chytat vobec 🙂
Na zaver ak zajtra bude chytat Karius, je jasne ze sezonu dochyta a Klopp to s nim riskne, a my uz len mozeme dufat ze sa nieco zmeni, len na to potrebuje on dobry koucing (co asik tazko, ked sa pozrieme na Mignoleta), dobru obranu (s Lovrenom, Lucasom a podobnymi nefutbalistami tazko) a aby mu vyslo par najblizsich zapasov (aby sa chytil a ziskal sebavedomie), inak neviem neviem.
Trapy
13. decembra 2016 at 10:30
Plne sa stotoznujem s Tvojim prispevkom,takto si to ulahcim,nechce sa mi rozpisovat,lebo som stale este znechuteny.Ak ma byt z Kariusa o rok,dva,ci tri novy De Gea,tak mal zostat este v Mainzi! My sme potrebovali riesit Mignoletove niekedy fatalne nedostatky kupou skutocnej brankarskej jednotky a nie perspektivou vo hviezdach.Nie sme klub,ktory ma cakat na tak dolezitom poste na dozrievanie.S tym Bravom mas absolutnu pravdu,ale to nam nepomoze:-)) Nie som nejaky Carrov velky obdivovatel,tiez ma nasral,ked nechutne potapal Mata,hned po jeho ukonceni kariery,napriek tomu,ze len nedavno sedeli spolu v kabine,ale povedal to na plnu hubu,tak ako to je.Neville ma nezaujima,v tom ma Klopp pravdu,ze Carra nekritizuje hracov Mans,tak nech sa staraju bratia Nevillovci o nich.
kwop
13. decembra 2016 at 10:42
ano, mali, mas pravdu, to sa popriet neda.. lenze, zial, nekupili .. a mame tu 2 uplne rovnakych brankarov a stareho otca k nim, kt. chytat nemoze, ci par 12-rocnych golmanov v juniorke ..
takze radej zabudnut na to, aky je mignolet stresmen a loser, ako tam nechat kariusa, aby sa pripadne chytil ..
a moze sa nejako skoro, ked pred nim hraju takyto pakovia?
navyse ten, kto hovori, ze de gea bol prvotriedny mlady golman pri pretupe do mrdcinca, dokonca hotovy a ze hned zacal chytat dobre, i ten, kt. hovori, ze medzi vtedajsim de geom a dnesnym kariusom je nejaky zasadny rozdiel, tak by mal oprasit pamat .. alebo, ked si to nepamata, ci ked de geu vtedy nevidel, ale posudzuje ho len podla sucasnosti, tak by mal byt proste ticho 🙂 …
Trapy
13. decembra 2016 at 10:57
Jasne,treba byt ticho,ved Ty jediny si opravneny hodnotit,len Ty vypustas same axiomy(ak by si nahodou nevedel,co je axioma,je to veta v matematike,ktora sa nedokazuje a jednoducho plati).Tak som teda rad,ze Mans vyjebali za takeho nezdaru 18 mil. a my len 4,7.
Pino
13. decembra 2016 at 11:17
No pokial viem v 19 zacal chytat v Atletiku pravidelne, vyhrali Eurospku ligu, je aj mladeznicky majster europy a potom aj v manu dvakrat vyhral europu 21-rocnych. cize urcite bol velky brankarsky talent uz v mladom veku.
A predpoklad ze sa stane pri spravnom koucingu z neho top brankar tam bol uz pri prestupe.
Pri kariusovi je predpoklad co som zatial videl velmi chaby, rozhorat nevie, vo vzduchu je slaby ako mignolet, a na ciare nie nevynika, a kde stal pri tom payetovom kope, vsak sa mohol opriet kludne o tycku a cakat ci to tam padne.
To ze mame slabu obranu a mu nepomoze to je druha vec a aj problem pre kloppa snad ho zacne riesit, lebo za chvilu skolabujem.
Stoper je nutnost ja by som ani nehcel nic premrstene (vsak stones stal kolko ten by bol s lovrenom tandem 🙂 ale rieist obranu treba nutne..ak v januari sa nic nestane tak to bude pruser
kwop
13. decembra 2016 at 13:43
ano ja:) živo si pamätám,ako sme sa mrdkam za de geu smiali i to, akí boli ich fans z neho zúfalí…a stojím si za tým, ze karius v 1. polroku v uk nie je horší ako bol de gea
Navros
13. decembra 2016 at 9:22
Já osobně nesouhlasím s kritikou, která se v poslední době snesla na bedra Kariusa jelikož je pořád mladý a učí se a měl by dostat víc času na aklimatizaci. Nicméně v posledních dvou zápasech se Karius spoluúčastnil na ztrátě bodů. Schválně píšu spoluúčastnil, protože podle mě vina není jen na Kariusovi i když měl Payetovu střelu chytit stejně jako střelu na Bournemouthu ze které padl třetí gól, ale vina patří i obraně a podle mě hlavně za tyto ztráty bodů můžu Klopp. Osobně si myslím, že v obou zápasech rozhodlo o ztrátě bodů to, že jsme nebyli schopni a hlavně jsme neměli sílu na vstřelení gólu. A i když to Klopp určitě viděl, nikoho nevystřídal a nechal stále hrát unavené hráče. Proto jsme na Bournemouthu prohráli vyhraný zápas a proto jsme nebyli schopni vstřelit West Hamu více jak dva góly. Prostě na to nebyly síly a mladí co mohli hru oživit, seděli na lavici a sledovali zkázu.
Jasně Karius neměl na Bournemouthu střelu vyrazit a s West Hamem měl chytit střelu Payeta, důležité ale je že hráči, kteří měli tyto chyby odčinit anebo se zapříčinit o to, aby k nim nedošlo, neměli sílu. Máme strašně úzký kádr a Klopp prostě odmítá střídat, což je podle mě chyba, která rozhodla.
Tím nechci Kloppa nějak přehnaně kritizovat, jsem rád že je v LFC a fotbal, který náš tým letos předvádí si naprosto užívám a kdyby mi někdo před sezónou řekl že před Vánocema budeme na třetím místě tak bych mu nevěřil. Letos budu spokojený se čtvrtým místem a účastí v LM příští rok. V titul už z principu nevěřím 🙂
Být na Kloppově místě nechal bych na jeden dva zápasy chytat Mignoleta, aby se mezi nimi zvýšila konkurence a aby byli nuceni se zlepšovat. To je podle mě jediné východisko a šance jak z Kariuse udělat lepšího brankáře než v současné době je.
kwop
13. decembra 2016 at 9:39
on ten mignolet uz na jesen 2 zapasy odchytal :))
v zisk titulu neverim ani ja, mozno nie z principu, ale urcite preto, ze sa na tuto „temu“ nepozeram cez zretel velkej tuzby a toho, co je pre fandu LFC typicke – dufania, ze bude lepsie ..
navyse chelsea ma nielen o 6 bodov viac, ale hlavne ma lepsi kader – kvalitnejsi, sirsi … myslim si, ze majster bude od LFC vzdialeny minimalne 10 bodov .. mozno aj 20, co by som bral za realnejsie cislo ..
suhlasim s tym, ze klopp mal zareagovat – ako ale aj sef jedneho z ofic. fanclubov BVB v rozhovore pre lfcway, co vybavil trapy, povedal, klopp ma svoj uzky okruh vyvolenych hracov, navyse veri skusenosti, nie mladym … a tak nechal aj na b’mouthe aj proti WHU hracov tahat nohy za sebou, pricom som si isty, ze videl, ze uz nevladzu (kedze vlastne stali) .. a preto, ze neveri kazdemu, nesiel hore napr. taky rychlik moreno, nastastie nesiel hore vyklusavac biely pele …
uz by to chcelo, aby bol ojo vytiahnuty do acka, ten chalan je zatial velmi produktivnym futbalistom .. stewart mohol ist tiez hore v jednom z tych zapasov (jasne, najprv by musel byt na lavicke), klop ale nepocital s tym, ze v 75 min za stavu 3:1 uplne odideme …
JURAJ
13. decembra 2016 at 11:17
Pekne sa to tu rozanalyzoval, problémy označilo, ale mne, po všetkých tých vyhláseniach: Neville, Carragher, odozvy od Kariusa a nakoniec vyjadrenia Klopa k tomu všetkému, mi príde, že ešte dá šancu dá Kariusovi – lieblingovi; ale keď opäť „bude horííeť“: ?Simon. Nájde potom Klop odvahu a porieši „Smolu“, za ktorú, nik iný, len on, nesie zodpovednosť, lebo, nebodaj, nový zlý výsledok, a všetko pekné z kraja PL, sa zmaže a kto s potom Čierneho Petra veme domů?
keeno
13. decembra 2016 at 14:58
The last Liverpool goalkeeper that inspired confidence was Pepe Reina. The Spaniard, 34, could easily still be between the sticks at Anfield but for a number of bad decisions in the boardroom. The first came in 2010, before the ownership of Fenway Sports Group, when the regime at the time decided to fight off interest from other clubs by awarding Reina a salary in excess of £100,000 per week, a remarkable sum for a player in his position.
This did not sit well with the American owners when they assumed control. They considered — rightly — that Reina was overpaid. So they decided to let him leave the club, earmarking Mignolet as the successor. It appeared to make sense. Reina’s standards seemed to be slipping and, the logic went, he could be replaced by a goalkeeper on a salary of £40,000 per week. The idea was to pass the savings on to other areas of the team which were deemed more important.
Good theory. In reality it did not work so well. Reina has a strong personality and was a dressing-room leader, attributes his replacement clearly lacked.
http://www.espnfc.com/club/liverpool/364/blog/post/3017981/loris-karius-the-future-for-liverpool-under-jurgen-klopp
Trapy
13. decembra 2016 at 15:51
No parada,setrit treba,ze ich to ale nenapadne pri nasej legende,Lucasovi,ktory ma rovnaky plat,ako Couts,a to 85 k/week.
kwop
13. decembra 2016 at 16:50
lucas je skvely chlapik, len si spomen, ako nas tu karel o tom opakovane presviedcal 🙂
Trapy
13. decembra 2016 at 17:05
Ale nepresvedcil:-)
ar77
13. decembra 2016 at 17:06
Teraz som cital,ze na Kariusa letelo odkedy stoji v brane 34 striel v 11 zapasoch..Teda nejake 3 strel za zapas. Ono ani ta obrana neni az taka zufala ako sa tu prezentuje. Netvrdim,ze nechcem niekoho lepsieho,ako je Lovren,ale v prvom rade chcem brankara co aspon nieco chyti
Zivel
13. decembra 2016 at 18:36
Ještě jedna vzpomínka na Mignoleta